کد خبر 955748
تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۳
محمد آذرجهرمی

سرمربی سایپا به دلیل مصاحبه‌هایش پیش از بازی مقابل ذوب آهن، بعد از برد مقابل این تیم اخراج شد.

به گزارش مشرق، محمدجواد آذری‌جهرمی در جلسه بررسی وضعیت زیرساخت‌های ارتباطی استان اظهار کرد: شبکه انتقال استان کرمان اتصال پینه‌ای است و به نظر می‌رسد که شبکه انتقال استان کرمان از وضعیت مناسبی برخوردار نیست.

وی با تاکید بر اینکه تمام شهرها باید به دو فیبر نوری مستقل متصل شوند، عنوان کرد: اتصال بین استان‌ها وظیفه زیرساخت‌ها و داخل استان و شهرها برعهده مخابرات است.

وزیر ارتباطات بیان کرد: اجرای فیبر نوری وظیفه بخش خصوصی نیست و نباید تکلیف خود را بر دوش بخش خصوصی بیندازید و پول ندارید دلیل این امر نیست.

بیشتر بخوانید:

لغو مجوز ۳۰ دفتر خدمات ارتباطی متخلف

آذری‌جهرمی گفت: تا پایان شهریور نصب تجهیزات و راه‌اندازی شبکه انتقال استان باید کامل شود و از طریق "سینا" (گروه گسترش ارتباطات و فناوری اطلاعات سینا، به عنوان هلدینگ تخصصی فاو) فعال شود.وی از مدیرکل ارتباطات استان خواست تا گزارش کامل و دقیقی از مشکل وضعیت شبکه استان ارائه دهد و خاطرنشان کرد: سطح شاخص‌های کیفی وضعیت استان مناسب نیست و شبکه فیبرنوری برای مناطق حاشیه شهر وشبکه انتقال سینا تا شهریور باید تمام شود.آذری جهرمی گفت: ۸۸ سایت در استان طراحی کردیم که در حال اجرا هستند.

وی گفت: اگر طی دو هفته آینده شهرداری کرمان برای نصب سایت‌ها اپراتورهای تلفن همراه همکاری لازم را انجام ندهد، همه سایت‌های که مقرر است در کرمان نصب شود را جمع‌آوری می‌کنیم.

آذری جهرمی عنوان کرد: ۲۰ سایت 4G در کرمان آورده‌ایم متاسفانه هنوز در انبارهاست و باید این ۲۰ سایت تا پایان شهریورماه اجرا شوند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با گلایه از عدم اطلاعات دقیق زیرساختهای مخابراتی و ارتباطی استان خاطرنشان کرد: در پوشش‌دهی جاده‌ای هیچ مسیری بالای پنج کیلومتر نباید فاقد پوشش تلفن همراه باشد و شاخص استان برای پوشش جاده‌ای اصلی و فرعی باید به بالای ۹۵ درصد تا پایان سال برسد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس