کد خبر 954665
تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۷
مهدی محمدی نمایه

«غیرانقلابیون» مدنظر آقای پمپئو که هدف از تمامی فشارها و تحریم‌ها علیه ملت ایران روی کارآوردن آنهاست دقیقاً چه کسانی هستند؟

به گزارش مشرق، مهدی محمدی تحلیلگر مسائل سیاسی در کانال تلگرامی خود نوشت: مایک پمپئو در نشستی خصوصی با جمعی از ایرانی- آمریکایی‌ها گفته هدف واقعی آمریکا از فشارهایی که بر ایران می‌آورد، روی کار آمدن «رهبران غیرانقلابی» در ایران است.

شاید این نخستین بار باشد که یک مقام مسئول بلند پایه دولت آمریکا صریحاً در یک نشست نیمه علنی اعتراف می‌کند هدف ایالات متحده «تغییر رژیم» در ایران است.

منتها در اینجا سوال بزرگی وجود دارد و آن این است که «غیرانقلابیون» مدنظر آقای پمپئو که هدف از تمامی فشارها و تحریم‌ها علیه ملت ایران روی کارآوردن آنهاست دقیقاً چه کسانی هستند؟

فکر نمی‌کنم مقصود او مرجم رجوی یا رضا پهلوی باشد. دولت امریکا مدت هاست فهمیده این آدرس‌ها غلط است.

شوربختانه، اصلاح طلبان غربگرای ایرانی اصلی ترین گزینه‌های مدنظر امریکا برای نشستن به جای جمهوری اسلامی هستند. همان کسانی که امریکا یک بار دیگر هم در سال ۸۹ برای حمایت از آنها سنگین‌ترین تحریم‌های تاریخ را علیه ملت ایران اعمال کرد.

تا تکلیف این موضوع روشن نشود که اصلاح طلبی غربگرا در ایران در واقع اپوزیسیون جمهوری اسلامی است نه اپوزیسیون اصولگرایی، الباقی کارها آب در هاون کوبیدن است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۹
    5 0
    احسنت+++++++++++++++++
  • ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۰
    2 0
    البته باید گفت که تعدادزیادی از غیر انقلابیون مد نظر وزیر خارجه آمریکا الان در دولت تشریف دارنند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس