کد خبر 954587
تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰
کتاب من می مانم تو برگرد - کراپ‌شده

کتاب «من میمانم تو برگرد» مجموعه خاطرات فرماندۀ شهید مدافع حرم علیرضا قبادی توسط انتشارات شهید کاظمی روانه بازار شد.

به گزارش مشرق، کتاب من می مانم تو برگرد مجموعه خاطرات فرماندۀ شهید مدافع حرم علیرضا قبادی توسط انتشارات شهید کاظمی روانه بازار شد.

علیرضا قبادی فرماندۀ شجاع و گمنام تخریب در منطقۀ حمای سوریه بود که با نام جهادی "سلیمان" معروف شده بود.

شهید قبادی متولد ۵ اردیبهشت سال ۶۷ و ساکن کرج، از شهدای تخریب‌چی مدافع حرم بود که چندی پیش داوطلبانه عازم سوریه شد و ۲۶ اردیبهشت ۹۶ در راه دفاع از حرم عقیله بنی‌هاشم حضرت زینب (س) توسط تروریست‌های تکفیری در حومه دمشق به فیض شهادت نائل شد.

این فرمانده مدافع حرم یک مستشار نظامی بود که وظیفۀ آموزش تخریب به بخشی از نیروهای ارتش سوریه را بر عهده داشت که شهادت او تاثیر عمیقی بر سربازان و افسران سوری گذاشت.

برشی از کتاب:

... درگیری شروع شد. باید حواسمان را جمع می‌کردیم که تلفات ندهیم. بعد از چند ساعت درگیری و خالی کردن خشاب‌ها، وقت آن رسید که محاصره را تنگ کنیم و برویم سراغشان تا کار یک‌سره شود. جلوی ساختمان که رسیدیم، درگیری همچنان ادامه داشت. علیرضا خم شد و رفت سمت ورودی ساختمان. هرچه مین و تله گذاشته بودند که پایمان به پله‌ها باز نشود، خنثی کرد و اشاره کرد برویم داخل. خودش قبل از همة ما حرکت کرد. نیم‌ساعت بعد دیگر صدای شلیک به گوش نمی‌رسید؛...

کتاب من می مانم تو بگرد در پنج فصل و ۱۱۹ خاطره به قلم محمد حسن و صادق عباسی ولدی به بازخوانی بخشی از زندگی فردی و جهادی شهید قبادی پرداخته که همزمان با ایام سی ودومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر و عرضه می گردد.

علاقه‌مندان جهت تهیه کتاب من می مانم تو بگرد می‌توانند با حضور در سی ودومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در غرفه انتشارات شهید کاظمی خرید و یا از طریق سایت manvaketab.ir با تخفیف ویژه تهیه نمایند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس