کد خبر 954489
تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰

خرید کولر گازی و داکت اسپلیت بوش

وب سایت بوش ایرانیان با تهیه جدیدترین مدل سیستمهای تهویه مطبوع بوش از جمله کولر گازی دیواری، داکت اسپلیت کانالی و سقفی و همچنین کولر گازی های پرتابل و با فراهم کردن امکان خرید با قیمت های مناسب برای مصرف کننده ایرانی اقدام به فروش در سال جدید و جشنواره فروش نوروزی کولر گازی بوش با تخفیفات ویژه بخصوص برای همکاران کرده است.

siteB-3newroz.jpg

مدلهای جدید کولر گازی بوش با بهره گیری از سیستمهای اینورتر دی سی (inverter DC) ، گاز R410A و رادیاتورهای گلد و طلایی با کمپرسور های دور متغیر آلمانی و همچنین ظاهری زیبا و مدرن ساخته شده از مواد درجه یک می تواند آرامشی عالی با کمترین هزینه را برای شما مهیا کند.

واردات مستقیم و بدون واسطه و قیمت گذاری عالی محصولات در مقایسه با برند های معتبر دیگر امکان رقابت را برای برندهای دیگر سخت کرده است.

مشاوره و نصب بوسیله تکنسین های مجرب بخصوص در سیستم های داکت اسپلیت که نیاز به تجربه کاری بیشتری دارد و ارائه گارانتی نصب و فروش و همچنین خدمات پس از فروش معتبر و رسمی تایید شده توسط اداره صنایع و معادن شما را در تصمیم گیری برای خرید بسیار کمک می کند.

فروشگاه و نمایندگی بوش ایرانیان با معرفی محصولات جدید خود و تبریک سال نو همواره آماده ارائه خدمات حرفه ای به هموطنان ایران می باشد.

شماره تماس قسمت فروش و راهنمایی: ۰۸۷۳۴۲۱۶۸۳۵

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس