کد خبر 954172
تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۳
چلسی

منچستریونایتد و چلسی تقریباً یک دهه پیش در فینال لیگ قهرمانان حاضر بودند و الان شرایط چندان خوبی برای کسب سهمیه ندارند.

به گزارش مشرق، دو تیم منچستریونایتد و چلسی در حالی فردا یکشنبه برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان می‌جنگند که ۱۱ سال پیش برگزار کننده دیدار نهایی لیگ قهرمانان بودند و در واقع آخرین باری بود که تا الان دو تیم انگلیسی در فینال لیگ قهرمانان حاضر بودند.

دلایل بارزی را می‌توان برای شرایط دو تیم بیان کرد که در طول فصل به خوبی نمایان شده است و باعث شد تا این دو تیم فاصله زیادی با صدر جدول داشته باشند.

بیشتر بخوانید:

منچسترسیتی با شکست یونایتد به قهرمانی لیگ برتر نزدیک شد

* مربیان تحت فشار

مائوریسیو ساری به هیچ وجه در بین هواداران چلسی محبوب نیست و ارائه سبک فوتبالی خود "ساری بال" باعث دور شدن او از هواداران شد و در چند بازی نیز او از سوی هواداران خودی هو شد.

در یونایتد نیز دوران ضعیف مورینیو با یونایتد در دسامبر به پایان رسید و اکنون اوله‌گنار سولسشایر روی نیمکت این تیم است که تیم او نیز وارد بحران شده است. ۵ شکست پیاپی خارج از خانه، و اخیراً شکست سنگین ۴ بر صفر برابر اورتون و ۲ بر صفر از سیتی شرایط را برای او سخت کرده است.

* مالکان پرحاشیه

بعد از مشکلاتی که برای ویزای رومن آبراموویچ ایجاد شد، این مالک روس چندین ماه است که بازی‌های خانگی چلسی را نمی‌بیند این در حالی بود که او همیشه پای ثابت او در استمفوردبریج بود.

در طرف مقابل خانواده گلیزر نیز تمام فکر خود را معطوف به دغدغه مالی کردند و اد وودوارد را به عنوان تصمیم گیر ورزشی باشگاه منصوب کردند که تصمیمات او با انتقادهای زیادی همراه بوده است.

* ستاره‌ها

در آن بازی سال ۲۰۰۸ نفراتی چون دیدیه دروگبا، لمپارد، جان تری و میشل بالاک برای چلسی بازی کردند و وین رونی، کریستیانو رونالدو، نمانیا ویدیچ، ادوین فان درسار و ریو فردیناند در یونایتد از جمله چهره‌های شاخص بودند. اکنون شرایط خیلی فرق کرده و دو تیم از نظر کیفیت فنی و تجربه سطح پایینی دارد تا جایی که اشلی یانگ کاپیتان یونایتد و سزار آسپلیکوئتا کاپیتان چلسی هستند.

به این شرایط باید وضعیت مبهم بازیکنان را نیز اشاره کرد. اخبار زیادی از رفتن ادن هازارد، پل پوگبا و داوید دخئا به گوش می‌رسد و به نظر می‌رسد در صورتی که یکی از این تیم‌ها نتواند سهمیه لیگ قهرمانان را به دست بیاورد باید منتظر رفتن بازیکنان بزرگ خود نیز باشد.

دیدار منچستریونایتد و چلسی فردا یکشنبه در ورزشگاه اولدترافورد برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس