کد خبر 954145
تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱
ایرج عرب

ایرج عرب، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: با توجه به اتفاقات بازی‌های هفته‌های گذشته، نگران امنیت اعضای تیم پرسپولیس و هواداران در تبریز و اصفهان هستیم.

به گزارش مشرق، ایرج عرب درباره اتفاقات دیدار سرخپوشان و سپاهان در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر، اظهار داشت: با توجه به اتفاقاتی که در هفته‌های گذشته در بازی‌های لیگ روی داده و همچنین نحوه آغاز حوادث روز گذشته ورزشگاه آزادی که فیلم و تصاویر آن توسط رسانه‌های مستقل بازتاب داشت و با تهدید رسانه‌ای یکی از بازیکنان علیه هواداران پرسپولیس، همراه بود، نگرانی‌های بسیاری برای ما، نسبت به بازی‌هایی که در تبریز و اصفهان پیش رو داریم به وجود آمده است. بر همین اساس، تماس‌هایی با مقام‌های فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و به ویژه اسماعیل حسن‌زاده، رئیس کمیته انضباطی داشتیم.

وی ادامه داد: در این گفت‌وگوها، نگرانی جدی خود را نسبت به امنیت جانی اعضای تیم فوتبال پرسپولیس و هواداران‌مان اعلام کردیم و خواستار فکر و اقدام عملی جدی برای جلوگیری از حوادث ناخوشایند و غیرقابل جبران شدیم. با احترام به تماشاگران فهیم فوتبال در سراسر کشور از جمله دو شهر تبریز و اصفهان، واقعیت این است که همیشه گروه‌هایی هستند که مشکل‌ساز می‌شوند و اکنون با شرایطی که در بازی‌های هفته‌های گذشته لیگ برتر روی داده است و تهدیدهایی که صورت می‌گیرد، اصلاً نمی‌توانیم شرایط را عادی تلقی کنیم.

بیشتر بخوانید:

لیدر پرسپولیس جو اصفهان را به هم ریخت!

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: بی‌تردید کل مجموعه فوتبال و لیگ با شرایطی خاص و از این جهات، با بحران روبه‌روست. بر همین اساس، از فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و کمیته انضباطی به عنوان مراجع مسئول و ذی‌ربط خواسته‌ایم در بازی پیش روی لیگ برتر که در تبریز خواهیم داشت و بازی نیمه نهایی جام حذفی که در اصفهان خواهد بود، تدابیر لازم برای تأمین امنیت جانی اعضای تیم و هواداران و همچنین شرایط استاندارد جهت برگزاری مسابقه فراهم شود تا از بروز حوادث غیرقابل جبران جلوگیری شود.

منبع: سایت باشگاه پرسپولیس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 14
  • IR ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
    9 6
    نترسید تیم قدراسیون چیزیش نمیشه
  • مهدی IR ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
    898 6
    خدارو شکر که فهمیدین هرچی ریختین تو دیگ حالا داده واستون درمیاد . بی صبرانه منتظر شما در تبریز هستیم
  • AE ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
    8 2
    چطو روقتی شما میزبان هستید نگران امنیت تیم حریف نیستید وبا لابی گری هر کاری میکنید ولی حالا نگران امنیت تیم خودتان هستید شما وتیمتان فقط هوچیگری بلدید
  • نا شناس IR ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
    127 2
    ترک میاد تهران توهین میکنید اصفهانی میاد اینکار باهاش میکنید رو نیست که به سنگ پای قزوین میگید زکی
  • ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
    8 1
    اول امنیت ورزشگاه خودتون را تامین کنید بعد بیایید مظلوم نمایی کند
  • قادر IR ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
    378 1
    چرا فقط شما چون ریشه اصلی فساد خود شما و هم تیمیهایتان است باید هم بترسین چون هیچ جا طرفدار ندارین
  • IR ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
    304 2
    سپاهان نراکنور دو قهرمان ایران
  • IR ۲۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
    1 0
    دیگه مردم به هیچی حتی راست ودروغ اعتماد ندارند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس