موحدی راد

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سیستان و بلوچستان گفت: تاکنون پنج متهم در ارتباط با اختلاس میلیاردی در آموزش و پرورش شهرستان سرباز دستگیر شده‌اند.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام علی موحدی راد اظهار داشت: در پی وقوع تخلفات مالی در آموزش و پرورش شهرستان سرباز واقع در منطقه بلوچستان در جنوب استان سیستان و بلوچستان، پرونده‌ای در دادسرای مرکز استان تشکیل شد.

بیشتر بخوانید:

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان با اعلام اینکه تاکنون پنج نفر در رابطه با این پرونده دستگیر شده‌اند، افزود: این افراد شامل رئیس و پنج نفر از پرسنل آموزش و پرورش شهرستان سرباز هستند که در حال حاضر جهت تکمیل پرونده در اختیار مأموران وزارت اطلاعات قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه مبلغ اختلاس حدود پنج میلیارد تومان است، اضافه کرد: اختلاس از محل وجوهی که بابت سوادآموزی پرداخت شده، صورت گرفته و با توجه به ادامه روند تحقیقات از متهمان، احتمال کشف مبلغ اختلاس بیشتر نیز وجود دارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
    1 2
    اصلا هیچ اداره آموزش وپرورشی در کشور فقیر وبدبخت ما 5 میلیارد پول ندارد .چه رسدبه شهر مرزی وکوچکی مثل سرباز
    • IR ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
      2 0
      چرا از همکارانت دفاع میکنی ؟در اکثر ادارات آموزش و پرورش وضع به همین منوال است
  • IR ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
    1 0
    آنقدر با دزدان بیت المال برخورد نشده است، آنقدر به اصطلاح مصلحت اندیشی شده است که حق دانش آموزان مستضعف درمدارس و خوابگاه های شبانه روزی به به غارت می رود و دیگر موقع برخورد، دزدان این پولها را حق خود می دانند.... دیدم که میگم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس