عکس/ حواشی بازی پرسپولیس و سپاهان

برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ابراز اطمینان کرد، این تیم با حمایت هوادارانش به عنوان قهرمانی هجدهمین دوره لیگ برتر دست خواهد یافت.

به گزارش مشرق، برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل سپاهان در نشست خبری این بازی اظهار داشت: فضای بسیار باشکوهی در ورزشگاه حاکم بود. واقعاً از هواداران‌مان تشکر می‌کنم که از دقیقه اول تا پایان بازی از ما حمایت کردند. متأسفانه یکی از هواداران ما در طبقه دوم سکته کرده که اورژانس در حال احیای اوست. درباره همه اتفاقاتی که افتاد، نمی‌توان به سادگی اظهارنظر کرد. همچنین باید به بازیکنانم خسته نباشید و تبریک بگویم که واقعاً جنگیدند، تلاش کردند و برای بردن آمده بودند. در کنار این هواداران مطمئنم که قهرمان خواهیم شد.

بازیکنانم نشان دادند که خستگی بر آنها اثر ندارد
وی افزود: همان‌طور که قبلاً هم گفته‌ام، مبارزه و نبرد برای قهرمانی تا آخرین ثانیه و آخرین سوت داور ادامه خواهد داشت، اما بازیکنانم نشان دادند که خستگی بر آنها اثر ندارد و در هر سه جام با قدرت ظاهر شدند. از این بابت به آنها تبریک می‌گویم و مطمئنم که در پایان همه‌ی ما شاد خواهیم بود.

اتفاقاتی که امروز در ورزشگاه رخ داد در ورزشگاه‌ها خیلی پیش می‌آید
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به این مسئله که حواشی روی سکوها، شعارها و شکستن صندلی‌ها توسط هواداران سپاهان چقدر روی بازی و حواشی آن تأثیرگذار بود، گفت: این اتفاقاتی است که متأسفانه در ورزشگاه‌ها خیلی پیش می‌آید. این دیگر بستگی به هواداران دارد و به آنها مربوط است، اما بازهم می‌خواهم به بازیکنام تبریک و خسته نباشید بگویم که در طول ۹۰ دقیقه خستگی روی آنها اثری نداشت.

بیشتر بخوانید:

تحریم نشست خبری به خاطر غیبت قلعه نویی

اظهار نظر عجیب بازیکن سپاهان: پرسپولیس به اصفهان نیاید!

نمی‌توانم هیچ ایرادی از بازیکنانم بگیرم

برانکو در مورد اینکه پرسپولیس از دقیقه ۶۰ به بعد با خستگی زیادی بازی می‌کرد و توانی برای بازی کردن نداشت که به نظر می‌رسد عامل تساوی مقابل سپاهان هم همین خستگی بوده است، اظهار داشت: اول اینکه به لحاظ آماری خیلی برتر از تیم سپاهان بودیم. من از نحوه بازی بازیکنانم راضی هستم. ۶۰ درصد مالکیت توپ داشتیم، اما خُب سپاهان خیلی خوب دفاع کرد. نمی‌توانم هیچ ایرادی از بازیکنانم بگیرم. سپاهان به‌هرحال تیم دوم جدول است و نمی‌توان به سادگی چندین فرصت روی دروازه آنها ایجاد کنیم.

داور برای نیمه دوم که ۱۰ دقیقه وقت اضافه داشت، ۳ دقیقه در نظر گرفت!
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره عصبانیتش در پایان بازی که از سوی او بی‌سابقه بوده است، گفت: به خاطر برخی جزئیات در زمین بسیار ناراحت بودم. به خصوص در ثانیه‌های آخر که داور بازی را تمام کرد و اجازه نداد کار ما ادامه پیدا کند. نیمه اول دو دقیقه وقت اضافه کرد و در نیمه دوم که حداقل باید ۱۰ دقیقه وقت اضافه می‌گرفت، فقط سه دقیقه وقت اضافه اعلام کرد. من آنقدری در فوتبال بوده و هستم که همه چیز را متوجه شوم.

تیمی در ایران هست که آقای گل خود را روی نیمکت بگذارد و به بازیکنان ۱۹ و ۲۰ ساله بازی دهد؟!
«در نشست‌های خبری سه بازی اخیر صحبتی تکراری از شما شنیده‌ایم که تیم برتر میدان بودیم، اما گویا مشکل گلزنی پرسپولیس پایان ندارد، در حالی که تیم‌تان مشکل نیم‌فصل اول را هم ندارد و سه مهاجم روی نیمکت هستند. آیا موافق هستید که حضور همیشگی علیپور در ترکیب حس رقابت را از او گرفته است؟»، برانکو در واکنش به این سؤال خاطرنشان کرد: علیپور بهترین گلزن لیگ است. حالا نمی‌دانم تیمی در ایران است که آقای گل خودش را روی نیمکت بگذارد که مثلاً کریمی ۱۹ ساله یا اسدی ۲۰ ساله بازی کنند؟! مهدی شریفی هم بازیکن کناری است، نه مهاجم. او مهاجمی مانند علیپور نیست، همین‌طور ترابی.

سر ما همیشه گرم بازی، بازی و بازی است
وی در واکنش به صحبت‌های خبرنگاری مبنی بر اینکه جو ملتهبی روی سکوها از سوی هواداران سپاهان وجود داشت و آیا باشگاه پرسپولیس مقابل فحاشی‌هایی که صورت گرفت سکوت خواهد کرد، گفت: این سؤال مربوط به من نمی‌شود. پرسپولیس هر کاری کرده، در زمین انجام داده است. ورزشی و محترمانه و همان‌طور که می‌دانید بیشتر از همه پرسپولیس ضرر کرده است. نه براساس آمار من، بلکه توسط آمار در تلویزیون و افرادی که کارشناس هستند. سر ما همیشه گرم بازی، بازی و بازی است. بقیه هم به خودشان مراجعه کنند.

خبرنگار دیگری در مورد رفتارهای سیامک قلیچ‌خانی، مدیر رسانه‌ای تیم سپاهان با برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس در پایان بازی، از پندار خمارلو و واکنش همیشه منفعل باشگاه پرسپولیس نسبت به این رفتارها سؤال کرد که مدیر رسانه‌ای پرسپولیس گفت: اعتراض آقای برانکو در پایان بازی، اعتراض کل باشگاه پرسپولیس به همان چیزی بود که آقای برانکو اعلام کرد و دلیل آن وقت‌های اضافه اعلام شده بود. همه برای اعتراض رفتیم، اما اینکه آقای قلیچ‌خانی چرا اعتراض کرده، مربوط به خودشان است. فیلم بازی هم موجود است، اما با این صحبت شما که باشگاه منفعل بوده‌ایم، موافق نیستم. به گواه نامه‌هایی که موجود است، همیشه اعتراض کرده‌ایم و اگر دبیرخانه فدراسیون اعلام نمی‌کند، دبیرخانه باشگاه پرسپولیس اعلام خواهد کرد.

وی افزود: هر زمان که اعلام کرده‌ایم اعتراض می‌کنیم، نامه اعتراض‌مان را به فدراسیون ارسال کرده‌ایم، اما اینکه فدراسیون پاسخی نداده است، نمی‌شود بخواهیم به فدراسیون برویم و یقه کسی را بگیریم که پاسخ ما را بدهند. قاعدتاً به غیر از اینکه اعتراض کنیم، نامه بزنیم و فیلم بازی را بفرستیم، باشگاه کار دیگری نمی‌تواند انجام بدهد. واحد حقوقی باشگاه همیشه پیگیر بوده است و اگر شما راه دیگری در نظر دارید، ما انجام خواهیم داد، اما در مورد همین بازی با سپاهان، ما فیلم‌های مختلف و اتفاقات اصفهان را داشته‌ایم و فیلم‌های مختلف تهیه شده و روی سایت قرار گرفته است. فیلم این بازی دوباره به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال خواهد شد، اما اینکه پاسخ آنها چیست، سؤالی است که شما باید از فدراسیون فوتبال بپرسید که چرا پاسخ هیچکدام از این نامه‌ها را نداده است.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حمید IR ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
    3 7
    حتماً همینطوره!. تراکتور که بهم ریخته و تیم نیست. 3 امتیاز بازی با پارس جنوبی هم، دولتیِ سر تارتار همیشه برای پرسپولیس بوده بقیه هم که کاری نداره...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس