کد خبر 953948
تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۰
رابرت دنیرو

رابرت دنیرو بازیگر و همچنین موسس جشنواره فیلم ترایبکا، در این مراسم باز هم به انتقاد از ترامپ پرداخت.

به گزارش مشرق به نقل از ایندی وایر، می توان گفت دنیرو جزو معدود کسانی است که از صحبت علیه دولت ترامپ و عقایدش نسبت به وی ابایی ندارد و از هر تریبونی برای انتقاد از ترامپ و دولتش استفاده می‌کند.

رابرت دنیرو که خود یکی از موسسان جشنواره فیلم ترایبکا است، در روز افتتاحیه این مراسم که در شهر نیویورک و در سینمای مشهور آپولو برگزار شد، به موضع ضد ترامپی خود بازگشت.

بیشتر بخوانید:

میزان محبوبیت ترامپ در سال ۲۰۱۹

در این مراسم برای اولین بار مستند «آپولو» ساخته راجر راس ویلیامز، کارگردان سیاه پوست و برنده یک دوره اسکار، به نمایش گذاشته شد و دنیرو درباره این مستند و هدفی که دارد، توضیح داد و معتقد بود که این اثر نسبت به دولت ترامپ انتقاد شدیدی دارد.

او در این باره گفت: این دولت به ریاست ترامپ، در طول این زمان منزجر کننده به ترویج نژادپرستی پرداخته است، اما ما امشب نژاد پرستی را رد می کنیم و میگوییم جایی در اینجا و در این صحنه ندارد. ویلیامز این نگاه ضد نژاد پرستی را به خوبی به تصویر کشیده است.

او همچنین در ادامه گفت: بسیاری از مردمی که به ترامپ خدمت می‌کنند، زندگی خود را بری همیشه لکه دار می‌کنند. آن‌ها فکر می‌کنند که اگر با ترامپ باشند، چیزی عایدشان می شود، اما در حقیقت هزینه گزافی را برای مبادله با این شیطان خواهند پرداخت.

دنیرو پیش از این نیز چندین بار به انتقاد از ترامپ پرداخته بود که از نمونه آن می توان به جشنواره تونی در سال به ۲۰۱۸ اشاره کرد.

گفتنی است؛ مستند راس ویلیامز اقتباسی از کتاب «میان من و جهان» نوشته نهیسی کواتس است که نامه‌های یک پدر سیاه پوست به پسرش را روایت کرده و به او یاد می‌دهد که چگونه به عنوان یک سیاه پوست در دنیای ظلم و تبعیض زندگی کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس