کد خبر 953662
تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۱
علی دایی نمایه

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: یک بازی حیثیتی با ماشین سازی داریم.

به گزارش مشرق به نقل از سایت باشگاه سایپا، علی دایی عصر امروز چهارشنبه در نشست خبری قبل از بازی نارنجی پوشان تهرانی با ماشین سازی در تبریز گفت: بازی فردا شاید اهمیت زیادی برای هر دو تیم نداشته باشد ولی از نظر حیثیتی خیلی مهم است و تلاش می‌کنیم فردا دست پر میدان را ترک کنیم.


دایی با اشاره به اینکه فردا بازی سختی در پیش دارد، گفت: سه امتیاز بازی فردا می‌تواند ما را به بالای جدول نزدیک کند. امیدوارم که در پایان فصل جزو تیم‌های بالای جدول باشیم.

بیشتر بخوانید:

بیانیه کمیته اخلاق برای مبارزه با بی‌اخلاقی‌های فوتبال

جانشین خلیل‌زاده در ترکیب پرسپولیس

طرف حساب چکهای من علی کریمی است


سرمربی سایپا با تاکید بر اینکه ماشین‌سازی از نظر کادر فنی و مالکیت توانمند است ابراز داشت: ما نیز تیم جوانی داریم و با تمام بضاعت‌مان وارد این بازی می‌شویم و امیدوارم سه امتیاز این بازی را کسب کنیم.


وی در خصوص معرفی بازیکنان جوان و خوب به لیگ برتر توسط خودش گفت: افتخار می‌کنم که در این چند سال جوانان خوبی را به فوتبال معرفی کردم، از این به بعد هم همین کار را خواهم کرد.


دایی با اشاره به اینکه در فوتبال نباید فقط با سرمایه‌گذاری به جایی رسید، افزود: به نظر من وظیفه مربی، معرفی کردن جوانان به فوتبال کشور است، مهدی طارمی و احمد نوراللهی را من به پرسپولیس آوردم و همان موقع پیشکسوتان و هواداران می‌گفتند که این چه بازیکنی است که جذب می‌کنید.


سرمربی سایپا با بیان اینکه کار کردن با بازیکن اسمی یا غیر اسمی فرقی نمی‌کند، گفت: فوتبال فقط مربی‌گری نیست و هر تیمی که می‌خواهد موفق باشد باید پول داشته باشد تا بتواند بازیکن اسمی هم جذب کند. کادر پشتیبانی مثل مدیریت بسیار مهم است و می‌تواند تیم را حمایت کند.


دایی افزود: سال گذشته اگر پنالتی ما برابر همین ماشین‌سازی گرفته می‌شد شاید وضعیت ما فرق می‌کرد. در تیم صبای قم و نفت تهران هم مشکلاتی بود اما با همین تیم‌ها توانستیم نتایج خوبی بگیریم و قهرمانی جام حذفی را با نفت تهران بگیریم.


وی با بیان اینکه نیاز مبرمی به سه امتیاز بازی فردا داریم، گفت: یک امتیاز برای ما کافی نیست و می‌خواهیم دست پر از ورزشگاه خارج شویم. بازی‌های پایانی برای تیم‌هایی مثل ما خیلی سخت است و باید از نظر انگیزشی کار بیشتری روی بازیکنان انجام دهیم.


سرمربی سایپا اظهار داشت: در این گونه بازی‌ها شاید برد و باخت برای بازیکن زیاد مهم نباشد ولی کار بسیار سخت انگیزه است و تیم‌هایی که مثل ما نه پول و نه طرفدار دارند کار کردن در هفته‌های پایانی بسیار سخت‌تر است.


دایی سپس در خصوص دلایل حضور نداشتنش در تیم‌های تبریزی گفت: یکی از آرزوهای من است که بتوانم در تبریز سرمربی گری کنم.


وی با تاکید بر اینکه تیم‌های آذربایجانی شایستگی زیادی دارند، ادامه داد: امیدوارم فوتبال آذربایجان قهرمان لیگ برتر شود. فوتبال این استان حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.


دایی در خصوص تیم فوتبال تراکتورسازی نیز گفت: تراکتور فصل خوبی پشت سر گذاشت و غیر از دو بازی آخر که متأسفانه باعث شد شرایطش در جدول آنطور که باید نباشد ولی امیدوارم در پایان موفق باشد.


وی در همین خصوص افزود: تراکتور ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالایی دارد و امیدوارم موفق شود ولی مطمئن هستم که این تیم خوب با این تعداد هوادار در سال‌های بعد نتایج بسیار خوبی را کسب می‌کند.


وی در خصوص برخی مباحث در خصوص تبانی در لیگ برتر ایران گفت: شما فکر می‌کنید کسی جرأت دارد با من تماس گرفته و چیزی بخواهد؟ ما همیشه با شرف زندگی کردیم، همینطور رضا مهاجری که من سال‌های سال او را می‌شناسم وجزو اولین دوستان فوتبالی من به حساب می‌آید.


دایی افزود: منچستر به آن شکل به بارسلونا می‌بازد و دخه‌آ آنطور گل می‌خورد، آیا آنها هم تبانی کرده بودند؟ متأسفانه پرداختن به حواشی باعث می‌شود که شما اصل را فراموش کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس