کد خبر 953645
تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۱
اسماعیل هنیه

رئیس دفتر سیاسی حماس در پی سیل اخیر کشور، پیامی محضر رهبر انقلاب فرستاد و ابراز همدردی و همبستگی کرد.

به گزارش مشرق، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس در پیامی به آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر انقلاب اسلامی به مناسبت سیل اخیر، همدردی و همبستگی این جنبش با ملت ایران را اعلام کرد.

متن پیام به این شرح است:

حضرت آیت‌الله‌العظمی سیدعلی خامنه‌ای حفظه‌الله

رهبر انقلاب جمهوری عزیز اسلامی ایران سلام‌علیکم و رحمه الله و برکاته

ضمن عرض سلام و درود

ما در جنبش مقاومت اسلامی حماس فلسطین با کمال تأسف و تأثر، وقایع دردناک و فاجعه‌باری که ظرف هفته‌ها و روزهای گذشته برای مردم عزیز ایران اتفاق افتاد را پیگیری کردیم؛ وقوع ناگهانی سیل‌هایی که در چند استان ایران به وقوع پیوست و دهها نفر از ساکنین را به کام مرگ کشاند و موجب ویرانی هزاران خانه شد.

از خداوند متعال می‌طلبیم که قربانیان را مورد رحمت و مغفرت قرار داده، به ایشان و خانواده‌ها و بستگان ایشان صبر جمیل و تسلای خاطر عطا کرده و به مجروحین و مصدومین این حادثه شفای عاجل بخشد.

ما در جنبش حماس و همراه با مردم فلسطین با شما در این حزن و اندوه به خاطر قربانیان فاجعه سیل ابراز همدردی کرده و خدمت جنابعالی و مردم عزیز ایران صمیمانه‌ترین تسلیت ها را عرض کرده و با جمهوری اسلامی ایران و مردم بزرگواران و خانواده‌های قربانیان و خسارات‌دیدگان ابراز همدردی و همبستگی و همراهی کامل خود را اعلام می‌کند.

از خداوند متعال می‌طلبیم که شما را از همه آفات و بلیات مصون نگه داشته و آسایش و امنیت را برای شما مستدام نگه دارد. ابراز همدردی و همبستگی صمیمانه و سپاس فراوان ما را بپذیرید.

«اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس»

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس