کد خبر 953630
تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۰
وکیل

سازمان بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح همزمان با هفته سلامت از سه اقدام تحولی خود در حوزه دندانپزشکی و آموزش سلامت رونمایی کرد.

به گزارش مشرق، سازمان بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح همزمان با هفته سلامت از سه اقدام تحولی خود در حوزه سلامت دندانپزشکی و آموزش سلامت رونمایی کرد.

این سازمان در راستای ارتقای سلامت و ارائه بهتر خدمات سه طرح، تشکیل پرونده سلامت الکترونیک در حوزه دندانپزشکی، طرح توسعه خدمات و تعهدات سازمان و همچنین از سه عنوان کتاب در حوزه بیماری‌های شایع و مزمن همچون دیابت و خود مراقبتی، فشارخون و سرطان سینه رونمایی شد.

بیشتر بخوانید:

خبر خوش برای مشمولان شرکت های دانش بنیان

هیأت رئیسه وزارت دفاع، رؤسای ادارات بهداشت امداد و درمان نیروهای مسلح، امیر فرشاد نجفی‌پور جانشین سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح، امیر نوروزی مدیرعامل سازمان بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح در این مراسم حضور داشتند.این مراسم پیش از ظهر امروز در کلینیک دندانپزشکی بیمارستان چمران برگزار شد.

امیر سرتیپ فرشاد نجفی‌پور جانشین رئیس سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح، در مراسم رونمایی از سه طرح سازمان بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح که پیش از ظهر امروز در بیمارستان شهید چمران برگزار شد، اظهار داشت: ایجاد هوشمندسازی سامانه اتوماسیون اداری در حوزه ارائه خدمات بهتر به افراد تحت پوشش بیمه از جمله اهداف ما بود که امروز به این مرحله از موفقیت رسیده‌ایم.

وی با بیان اینکه ما در سازمان خدمات درمانی نیروهای مسلح سه اصل را با جدیت دنبال کنیم، افزود: اولین مسئله‌ای که همواره به دنبال آن هستیم حل مشکل افراد بیمه شده است، ما هیچ‌وقت بیمه شده را رها نخواهیم کرد، چون مشکل او در واقع مشکل خود ما است و باید حل و فصل شود.

امیر نجفی‌پور با اشاره به اینکه تخلف و سهل انگاری در سیستم ما به هیچ وجه قابل پذیرش نیست، افزود: تمام تلاش خود را در راستای تکریم نیروهای خود انجام می‌دهیم و در مقابل از افراد توقع عملکرد مطلوب داریم.

وی با بیان اینکه برای ارائه خدمات بهتر نیازمند اجرای سیستم آنلاین هستیم، گفت: در راستای هوشمندسازی سیستم خدمات درمانی گاهی با مشکلات مالی، امنیتی و همچنین مشکلات فناوری و روبرو بودیم که امروز با تلاش متخصصان مربوطه در سازمان تمامی این مشکلات مرتفع شده است.

جانشین رئیس سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح با بیان اینکه سازمان امروز از نظر فناوری در محدوده قابل قبولی قرار گرفته است، افزود: امروز بحمدالله مشکل مالی هم در اجرای این روند مرتفع شده و همچنین بسیاری از مشکلات امنیتی هم حل و فصل شده است.

وی با اشاره به اهمیت حفظ اطلاعات در سطوح بالای فرماندهی گفت: جهت نفوذناپذیری در اطلاعات موجود در سرورها سعی کردیم از چندین نرم‌افزار غیرقابل نفوذ استفاده کنیم و یا در برخی موارد برنامه‌ها را بازنویسی کنیم تا ملاحظات امنیتی رعایت شود.

امیر نجفی‌پور در پایان گفت: اگر مسئله امنیت اطلاعاتی مطرح نبود تاکنون سامانه هوشمندسازی بیمه شدگان نیروهای مسلح به طور صد در صد انجام شده بود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس