کد خبر 953578
تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۴
صیادمنش

مهاجم جوان استقلال نسبت به شایعه جدایی اش از این تیم واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، در شرایطی که هنوز لیگ هجدهم فوتبال ایران به پایان نرسیده است شایعاتی به راه افتاده است که مدیران باشگاه استقلال اللهیار صیادمنش را به یک باشگاه ترکیه‌ای فروخته اند و این موضوعی است که باعث شده یکی از مهمترین استعدادهای فوتبال ایران در سال‌های اخیر با حواشی ناخواسته روبرو شود.


صیادمنش که در این فصل در سن ۱۷ سالگی به بازیکن مهمی در ترکیب استقلال تبدیل شده است، ۲ سال دیگر با این باشگاه قرارداد دارد و شفر اصرار دارد تا این بازیکن را حفظ کند و حالا انتشار اخباری مبنی بر فروش او باعث شده این بازیکن در هفته‌های اخیر فشار زیادی را تحمل کند.


اللهیار صیادمنش در واکنش به شایعه جدایی اش از استقلال گفت: من استقلالی هستم و مهر استقلال تا ابد روی پیشانی من است. از این که امسال با استقلال قرارداد امضا کردم بسیار راضی هستم و هیچ مشکلی هم وجود ندارد. دو سال دیگر با استقلال قرارداد دارم و به هیچ عنوان رفتن یا ماندنم دست خودم نیست و اختیاری برای جدایی از این تیم ندارم ضمن اینکه از پوشیدن پیراهن استقلال کاملاً راضی هستم و به خودم افتخار می‌کنم.

او ادامه داد: من بسیار از آقای شفر تشکر می‌کنم چراکه ایشان در اوج جوانی به من بازی دادند و خودتان هم دیدید هر زمان ایشان تصمیم گرفتند با جان و دل در زمین حضور پیدا کردم چون می‌دانستم ایشان صلاح من را بهتر می‌دانند. الان هم خودتان می‌دانید که من دو سال دیگر قرارداد دارم و اگر کادر فنی به من احتیاج داشته باشند با جان و دل می مانم و برای استقلال بزرگ بازی می‌کنم. من در هر شرایطی تابع تصمیم کادر فنی و آقای شفر هستم و هر تصمیم بگیرند با کمال میل می‌پذیرم.

بیشتر بخوانید:

توضیح عبداللهی درمورد پیشنهاد اروپایی ستاره استقلال

مهاجم استقلال در پاسخ به این سوال که آیا جدایی اش از استقلال قطعی شده است یا نه هم گفت: من چون قرارداد دارم خودم نمی‌توانم با باشگاهی مذاکره کنم و این باشگاه استقلال است که در جریان مذاکره هستند. من هم شنیده ام که پیشنهادهایی وجود دارد ولی خودم چیزی نمی دانم چون در این باره اختیاری ندارم.


اما صیادمنش به دلیل مصدومیتی که در بازی با فولاد نصیبش شد مدتی است از تمرین‌های استقلال دور است و در این مدت شایعاتی به راه افتاده است که چون جدایی اش از این تیم قطعی شده نمی‌خواهد بازی کند. هافبک جوان استقلال در واکنش به این شایعات هم می‌گوید: خدا وکیلی مصدوم هستم و نمی دانم این شایعات را چه کسانی راه می‌اندازند. این انگ‌ها به من نمی چسبد و من در تمام رده‌های سنی با شرف بازی کرده ام. مصدوم هستم و الان نمی‌توانم کمک تیم کنم و باور کنید خودم از اینکه نمی‌توانم بازی کنم از همه ناراحت‌تر هستم.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس