استقلال

شرایط جدول گروه استقلال به شکلی است که این تیم حتی ممکن است با دو برد برابر الدحیل و العین صعود نکند و باید منتظر نتایج رقبا بنشیند!

سرویس ورزش مشرق – در حالی که هفته اول دور برگشت مسابقات لیگ قهرمانان ۲۰۱۹ با شکست تیم‌های پرسپولیس و استقلال همراه بود وضعیت برای صعود نمایندگان کشورمان با سه حالت متفاوت امکان پذیر است.

در گروه پرسپولیس این تیم با ۴ امتیاز در قعر جدول است ولی در دو بازی بعدی ابتدا باید به مصاف پاختاکور تیم سوم و ۵ امتیازی گروه خود برود که نمی‌تواند دیدار سختی برای این تیم محسوب شود. هر چند که این بازی در تاشکند انجام خواهد شد.

آخرین و مهمترین دیدار پرسپولیس که بخت این تیم برای صعود با دو برد متوالی را بالاتر می‌برد رویارویی با تیم صدرنشین گروه السد است. این فرضیه که پرسپولیس هر دو دیدار خود را با برد پشت سر بگذارد این امکان را به پرسپولیس می‌دهد که قطعاً با ۱۰ امتیاز از گروه D صعود کند. برد الاهلی مقابل السد در هفته دوم دور برگشت این تیم عربستانی را ۹ امتیازی می‌کند و السد ۷ امتیازی باقی می‌ماند و برد روز آخر ممکن است حتی با احتمال شکست الاهلی برابر پاختاکور به عنوان صدرنشین گروه نیز به مرحله بالاتر بفرستد.

بیشتر بخوانید:

شرط صعود قطعی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا / یک نفر شجاع را مهار کند!

احتمال رویارویی ۴ باره استقلال و پرسپولیس در تابستان ۹۸!


این در حالی است که در گروه C چنین وضعیتی برای استقلال محتمل نیست! استقلال حتی اگر هر دو دیدار بعدی اش را هم با برد پشت سر بگذارد ممکن است صعود نکند! استقلال در صورت پیروزی برابر الدحیل و العین می‌تواند ۱۰ امتیازی شود اما الدحیل ۷ امتیازی در روز آخر با پیروزی مقابل الهلال هم امتیاز استقلال شده و به دلیل پیروزی در دیدار رودررو برابر استقلال می‌تواند به عنوان تیم دوم گروه به دور بالاتر برود. البته اگر الهلال هم العین را برده و روز آخر ۱۲ امتیازی شده باشد که با توجه به نتایج العین دور از ذهن نیست. مگر اینکه استقلال با نتیجه‌ای بهتر از ۳-۰ الدحیل را ببرد!

البته این احتمال هم وجود دارد که استقلال با پیروزی در هر دو دیدار باقیمانده صعود کند. این در شرایطی است که الهلال از دو بازی بعدی اش یک باخت برابر العین و یک تساوی مقابل الدحیل کسب کند و در آن صورت استقلال باز هم با الهلال ۱۰ امتیازی در صدر برابر شده ولی به دلیل گل زده بیشتر به الهلال به دور بالا صعود می‌کند!

آنچه مسلم است چون الهلال در روز آخر با استقلال مسابقه نمی‌دهد شانس برای صعود استقلال در اختیار خودش نیست. اما این بخت خوب برای این تیم وجود دارد که نماینده قطری که کشورش روابط سیاسی خوبی با عربستان ندارد با قدرت کامل مقابل الهلال به زمین رفته و این تیم را با یک تساوی متوقف کند!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۴
    4 3
    باختن از تیم 10 نفره شگرد منحصر بفرد آبی هاست
  • ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۴
    5 3
    بالای 100 میلیارد هزینه کردند وزیر ورزش تا استقلال به فینال لیگ قهرمانان آسیا برود! ببینید آخرش چه شد
  • IR ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۴
    0 4
    شفر یک مربی پیر تاریخ مصرف گذشته است یک روز تیم خوب ظاهر می شود یک روز جلو ماشین سازی در تهران بطور شانسی برنده می شود و اینبار که جلوی الهلال ۱۰نفره باخت
    • IR ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۵
      1 1
      لنگی این الهلالی بود که با تیم ضعیفش 4 تا به شما زد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس