کد خبر 953479
تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸
شاهین بوشهر

مسئول کمیته صدور مجوز حرفه‌ای سازمان لیگ گفت: باشگاه‌های تازه لیگ برتری شده باید به فکر توسعه هرچه بیشتر باشند.

به گزارش مشرق، سهیل مهدی درباره وضعیت تیم‌های فوتبال گل‌گهر سیرجان و شاهین شهرداری بوشهر که روز گذشته (چهارشنبه) لیگ برتری شدند، گفت: طبق بررسی‌های فصل گذشته باید بگوییم باشگاه گل‌گهر از لحاظ مدیریتی ساختار خوبی دارد اما استادیوم آنها درجه یک نیست و شرایط ایده‌آلی ندارد. این باشگاه از لحاظ مسئله رفت‌وآمد و فرودگاهی مشکل خاصی ندارد.

وی درباره وضعیت باشگاه شاهین شهرداری بوشهر عنوان کرد: بوشهر از لحاظ زیرساخت‌ها مانند استادیوم, فرودگاه و هتل در وضعیت خوبی است. در بوشهر یک استادیوم تازه تاسیس وجود دارد که این یک مزیت برای شاهین به حساب می‌آید. ما اطلاعات زیادی از ساختار جدید مدیریتی این باشگاه نداریم و باید در فرصت باقی مانده, مدیران این باشگاه وضعیت باشگاه را مشخص کنند.

مسئول کمیته صدور مجوز حرفه‌ای سازمان لیگ با بیان اینکه «در خصوص تیم‌های شاهین شهرداری بوشهر و گل‌گهر سیرجان احساس بحران نمی‌کنیم» یادآور شد: باشگاه‌های تازه لیگ برتری شده باید به فکر توسعه هرچه بیشتر باشند. همیشه فاصله‌ای بین تیم‌های لیگ یکی و لیگ برتری وجود داشته و کمتر تیمی بوده که از لیگ یک به لیگ برتر بیاید و همان ابتدا شرایط کافی را برای حضور در بالاترین سطح فوتبال ایران داشته باشد, مگر اینکه تیم صعود کننده پیش از این سابقه لیگ برتر داشته و دوباره به این سطح برگشته است.

مهدی در رابطه با اینکه آیا ورزشگاه گل‌گهر سیرجان می‌تواند از مسابقات لیگ برتر میزبانی کند, تصریح کرد: جدیداً از این ورزشگاه بازدید نداشته‌ایم اما با خبر هستیم که قرار است ورزشگاه‌شان را توسعه دهند. قرار بوده سکو‌های مقابل ساخته شود و رختکن‌ها توسعه پیدا کند. اگر طبق نقشه‌ای که برای توسعه این ورزشگاه وجود دارد, حرکت شود, به نظرم مشکلات این ورزشگاه حل می‌شود.

بیشتر بخوانید:

دو تیم صعود کننده به لیگ برتر مشخص شدند +جدول

وی درباره بررسی‌های AFC از باشگاه‌های لیگ برتری, عنوان کرد: از روز شنبه ممیزی و بررسی تیم‌های لیگ برتری توسط نمایندگان AFC شروع می‌شود. نمایندگان AFC از برخی باشگاه‌ها حضوری بازدید خواهند کرد و برخی باشگاه‌ها نیز باید نمایندگان‌شان بیایند و مدارکشان را به نمایندگان AFC تحویل دهند. باشگاه‌ها برای انجام این بررسی‌ها از تاریخ ۷ تا ۱۲ اردیبهشت‌ماه آماده و در این مدت همکاری‌های لازم را با فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ داشته باشند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس