کد خبر 953475
تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰
گل‌محمدی نمایه

این روزها شایعاتی مبنی بر جدایی زودهنگام سرمربی جوان پدیده در پایان فصل در فضای مجازی دیده می شود.

به گزارش مشرق، پدیده مشهد در ابتدای فصل، تعدادی از بازیکنانش را از دست داد، اما آن‌ها که وضعیت مالکیت و شرایط اقتصادی پیچیده‌ای داشتند، با یحیی گل محمدی به توافق رسیدند تا هدایت تیم را برعهده بگیرد.

 

گل محمدی نیز موفق شد یک تیم یکدست و فوق العاده را بسازد. او بازی اول را باخت، اما پس از آن، به جمع مدعیان رسید و همچنان نیز، پدیده را به عنوان یک مدعی حفظ کرده، اما خبر‌های زیادی از اطراف فدراسیون فوتبال مبنی بر شروع همکاری گل محمدی در پایان فصل به عنوان سرمربی تیم امید ایران منتشر می‌شود.

بیشتر بخوانید:

استیلی: کرانچار قرارداد دارد


این یعنی گل محمدی که فوتبال مشهد را با عملکرد فوق العاده اش روی نیمکت پدیده، دگرگون کرده، احتمالاً خیلی زودتر از آنچه تصور می‌شد، باید از این تیم جدا شده و هدایت تیم امید ایران را به دست بگیرد.


بد نیست بدانید عملکرد گل محمدی و شاگردانش در این فصل به گونه‌ای بود که باعث شد باشگاه پدیده سر و سامان بگیرد. مالکیت باشگاه تغییر کرد، پول به حساب بازیکنان واریز شد و این باشگاه تحت پوشش یک شرکت بخش خصوصی قرار گرفت تا تاثیر نتایج درخشان بر اتفاقات فوتبالی و جبهه مدیریتی را شاهد باشیم، اما انگار زمان خداحافظی یحیی نیز فرا رسیده است.


از سوی دیگر، جایگاه زلاتکو کرانچار قرص و محکم نیست و همین موضوع احتمالاً به قطع همکاری فدراسیون با این مربی کروات منجر خواهد شد.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس