کد خبر 953420
تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۸

به گزارش مشرق، جواد موگویی فعال فضای مجازی در گزارش‌های روزانه خود از مناطق سیل زده خوزستان نوشت:

روزنوشت‌های سفر به لرستان-خوزستان/۳۹ روز شانزدهم -۹۸/۱/۲۸

تا ۲صبح در کانال سلمان ماندم.روحانی پیرمردی را دیدم. بی‌سروصدا بیل می‌زد؛ در تاریکی شب. دوربینی هم نبود .۲ شب آمدم پیش سیدعماد. بعد از ما ستاد جست‌وجوی مفقودین با لودر و بیل مکانیکی می‌آیند.

یک گروه هم از بسیج تهران سر می‌رسند.بعد از نماز صبح، سیل بند ترمیم می‌شود..صبح جنازه بودم؛ از خستگی دیشب! تازه من فقط فیلم گرفته بودم! اینها ۲-۳ هفته است بیل می‌زنند و بیل و بیل...

۱۱ صبح رسیدم سرسیل بند. لودرهای ستاد مفقودین همچنان کار می‌کردند. از دیشب که باخبر شده بودند. ماشین‌آلات فرمانداری هم آمده بودند. با ۷-۸ تا کامیون و لودر و فلان. ورودی‌های کانال به سیل بند را بسته بودند.

لکن کاری به شکستگی سیل‌بند نداشتند! گویی آن وظیفه گردانِ گونی‌پرکن‌هاست و بس! ناگهان پیامکی از رجانیوز برایم آمد: «فرماندار اهواز با بیان اینکه کانال انحراف آب سلمان مناطق ملاشیه، گلدشت، گلبهار و عین دو را تهدید می کرد، افزود: با تلاش شبانه‌روزی و افزایش ماشین آلات در این نقطه، این‌کانال بسته شد» وقتی رجانیوز از تهران روایت سیل کند، می‌شود همین! و فرمانداری می‌شود قهرمان ملاشیه! رسانه ما هم، راه پاستور می‌رود! بشین و خبر تلفنی بگیر! بدون حضور در میدان!.ظهر، ۳ تا از رفقای آخوندم زنگ زدند؛ که آمدیم اهواز.

یکی‌شان مسئول ارشد گزینش ریاست‌جمهوری است. از ساختمان پاستور آمده بود؛ از باب کمک مردمی. با ماشین شخصی. کاش همه پاستور اینگونه بود!.غروب وحیدفرجی زنگ زد: «جواد بیا شادگان. اینجا دستور تخلیه دادند» دشمن مدام حمله می‌کند.

گاهی از سوسنگرد، گاهی از اهواز و حالا از شادگان.مدام جبهه خود را عوض می‌کند اما ما منفعلیم. این‌جور جنگیدن بدرد نمی‌خورد.بی‌برنامه‌ایم و گیج.نیروهای مردمی هم کلافه شدند از گنگی.نیروها دارند هدر می‌روند.اینجا فرماندهی ندارد.هیچ جایش!.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۴
    16 1
    روحانی فریدون کو؟
    • شناس IR ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۵
      3 1
      رفته فریدن خخخخخخ
  • IR ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۵
    5 2
    نداشتن رسانه و تریبون نقطعه ضعف بچه بسیجیهاست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس