کد خبر 953397
تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۵
الهلال و استقلال

رسانه‌های عربی همچنان که پیش‌بینی می‌شد به پیروزی الهلال برابر تیم فوتبال استقلال واکنش نشان دادند و از شایستگی نماینده عربستان مقابل استقلال سخن به میان آوردند.

به گزارش مشرق، الهلال عربستان توانست در دیدار برگشت برابر تیم فوتبال استقلال با یک گل به پیروزی برسد و سه امتیاز ارزشمند این دیدار را به دست آورد. پیروزی الهلال برابر استقلال در رسانه‌های عربی بازتاب داشت.

اسپورت: " الهلال از استقلال انتقام گرفت و به صعود نزدیک شد"

" الهلال توانست در دیدار برگشت برابر استقلال با شایستگی به پیروزی برسد و با یک گل بازی را به سود خود به پایان برساند. هر دو تیم نیمه اول را قوی بازی کردند و الهلال در بیشتر زمان‌های بازی توپ و میدان را در اختیار داشت و حملات این تیم خطرناک‌تر بود. نیمه نخست بدون رد و بدل شدن گلی به پایان رسید.

" با شروع نیمه دوم بازیکنان الهلال بازی دفاعی را رها و یکپارچه حمله شدند و در نهایت در دقیقه ۵۱ توانستند با ضربه دیدنی جووینکو گل نخست خود را به ثمر برسانند. تنها یک دقیقه بعد نواف العابد با دریافت کارت زرد دوم خود از بازی اخراج شد و این باعث شد تا الهلال به بازی دفاعی روی آورد اما در نهایت با وجود ۱۰ نفره شدن گل خود را حفظ کرد با شایستگی پیروز این بازی شود.

بیشتر بخوانید:

راهکار منتظری برای صعود استقلال به دور حذفی

العاجل: " الهلال با شکست استقلال به روند پیروزی بازگشت"

این سایت عربستانی نوشت: الهلال با شکست استقلال به روند پیروزی بازگشت و به صدرنشینی خود در جدول رده بندی ادامه داد.

تک گل الهلال را در این دیدار جووینکو به ثمر رساند تا شرایط این تیم برای صعود بهتر شود.

سایت عربی کوره: " الهلال با گل جووینکو استقلال را شکست داد"

این سایت عربی نوشت: الهلال توانست با تک گلی که سباستین جووینکو به ثمر رساند توانست استقلال را شکست دهد. نیمه نخست این دیدار بسیار ضعیف بود. الهلال بازی هجومی را در دستور کار خود قرار داد. این در حالی بود که استقلال به بازی دفاعی روی آورده بود و چشم به ضد حملات داشت. الهلال در نیمه دوم توانست توسط جووینکو روی حرکت زیبای نواف العابد به گل برسد. یک دقیقه بعد داور نواف العابد را با کارت زرد دوم اخراج کرد.

" بعد از ۱۰ نفره شدن الهلال، استقلال به بازی هجومی روی آورد و فرصت‌های خوبی را خلق کرد اما المعیوف سنگربان الهلال نقش یک قهرمان را به خوبی ایفا کرد تا الهلال با یک گل برنده این بازی حساس شود.

Dmcnews: " زوران از نفرین آلمانی رها شد"

این سایت عربستانی هم نوشت: الهلال توانست در دیدار برابر استقلال با یک گل در لیگ قهرمانان آسیا به پیروزی برسد تا صعود خود را به دور بعد تا حدود زیادی نهایی کند.

بازیکنان الهلال و این باشگاه رکوردهای زیادی را به نام خود ثبت کردند تا جایی که الهلال با ۱۱۹ بازی بیشترین بازی را از بین تیم‌های عربستانی در تاریخ لیگ قهرمانان به نام خود ثبت کرد و المعیوف هم با کلین شیت برابر استقلال با ۱۴ کلین شیت رکوردار در بین دروازه‌بان‌های عربستانی از این حیث شد.

الهلال با پیروزی برابر استقلال با ۵۴ پیروزی رکوردار تعداد پیروزی در بین باشگاه‌های عربستانی در تاریخ لیگ قهرمانان آسیا شد و زوران مامیچ هم توانست به طلسم ناکامی خود برابر وینفرد شفر پایان دهد و بعد از سه شکست طعم پیروزی را بچشد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس