کد خبر 953388
تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۰
ایرج عرب

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: نمی‌دانم سعید فتاحی براساس کدام قانون گفته که اگر هواداران پرسپولیس نیایند بیشتر از ۱۰ درصد از سکوهای ورزشگاه را به هواداران سپاهان خواهد داد.

به گزارش مشرق، ایرج عرب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص حاشیه‌هایی که باشگاه الاهلی عربستان قبل و حین بازی با پرسپولیس انجام داده بود، گفت: متأسفانه باشگاه الاهلی حاشیه‌سازی را از قبل از بازی آغاز کرد و ما هم اعتراض جدی خودمان را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه کردیم. البته می‌دانید که کنفدراسیون فوتبال آسیا به این زودی پاسخ نمی‌دهد اما ما منتظر پاسخ آنها به اعتراض جدیدی که داشتیم، هستیم. آنها هم در بحث بلیت‌فروشی کارشکنی کردند و هم اینکه بازیکنان‌شان وقتی به ما گل زد رفتار دور از بازی جوانمردانه انجام داد و ما همه این موارد را به صورت مکتوب اعلام کردیم و پیگیر آن هستیم.

 

وی در پاسخ به این سؤال که پرسپولیس چقدر شانس صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را دارد اظهار داشت: فعلاً دو بازی دیگر مانده و ما در این دو بازی باید پیروز شویم. اما در حال حاضر همه تمرکز ما روی بازی با سپاهان در روز جمعه است. ما باید در این بازی نتیجه خوبی بگیریم و با قدرت بیشتری مسابقات را ادامه دهیم.

بیشتر بخوانید:

توافقات مالی پرسپولیس با اسپانسر برهم خورد

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه اگر تا قبل از هفته بیست و نهم قهرمانی‌شان در لیگ برتر قطعی شود چه برنامه‌هایی برای مراسم جشن قهرمانی در بازی با ماشین‌سازی خواهید داشت، ادامه داد: فعلاً به این مسائل فکر نکردیم اما در صورتی که چنین موضوعی اتفاق بیافتد باید هماهنگی‌هایی با سازمان لیگ انجام شود.

عرب در خصوص اظهارات سعید فتاحی مسئول برگزاری بازی‌های لیگ برتر که گفته بود اگر در بازی با سپاهان پرسپولیسی‌ها ۹۰ درصد ورزشگاه را پر نکنند صندلی‌های اضافه به هواداران سپاهان داده می‌شود، افزود: قانونی که در این باره وجود دارد این است که ۱۰ درصد از صندلی‌ها به هواداران تیم میهمان می‌رسد اما من نمی‌دانم این قانونی که سعید فتاحی از آن صحبت کرده برای کجا است! البته من امیدوارم که هواداران ما حضور حداکثری داشته باشند و ورزشگاه را پر کنند تا شاهد یک برد خوب مقابل سپاهان باشند اما من نمی‌دانم این قانونی که فتاحی از آن صحبت کرده برای کجا است و کجای قانون چنین حرفی آمده است؟! امیدواریم که سازمان لیگ به قانون ۱۰ درصدی عمل کند و هواداران ما هم به استادیوم بیایند تا در این بازی سرنوشت‌ساز یاور پرسپولیس باشند. برای من سؤال است که فتاحی از کدام قانون در این خصوص حرف زده است؟

مدیرعامل پرسپولیس در پایان در خصوص انتقادهایی که به سهند حبیب‌زاده مشاور او در برخی رسانه‌ها مطرح شد، تصریح کرد: حبیب‌زاده مشاور من است و شبانه‌روز در پرسپولیس زحمت می‌کشد اما متأسفانه برخی رسانه‌ها حواشی ایجاد می‌کنند تا ندانسته در مسیر رقبا حرکت کنند. پرسپولیس مشکلات زیادی دارد و ما تلاش می‌کنیم که این حاشیه‌ها برطرف شوند و امیدوارم که حاشیه‌‌های بیخودی برای ما درست نکنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • محمد IR ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۴
    2 0
    آقای عرب با این وضعیت مالی باشگاه، داشتن چندتا مشاور صلاح نیست و اینکه مدیریت به داشتن مشاور زیاد نیست ، بهتره به فکر خصوصی کردن باشگاه و سود آوری باشگاه و مذاکره با بازیکنان مدنظر برانکو باشید، رفتن شما و مشاورتون به امارات فقط هزینه باشگاه رو زیاد میکنه ، لطفا دلال ها و بی مصرف ها رو از تیم و باشگاه دور کنید، والسلام.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس