کد خبر 953269
تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰
بانک گردشگری

بانک گردشگری در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی خود حامی شانزدهمین دوره جشن های خانه تئاتر شد.

به گزارش روابط عمومی بانک گردشگری، در نشست خبری این جشنواره که با حضور رضا آقا بابایی معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات بانک گردشگری، محمودرضا رحیمی دبیر هفته تئاتر، احسان حاجی پور معاون اجرایی جشن، بهزاد مرتضوی مدیر روابط عمومی خانه تئاتر حضور داشتند رضا آقا بابایی اظهار داشت: تئاتر جایی است که برآیند همه هنرها و فرهنگ و ادبیات کشور است. امیدواریم راهی را که ما در پیش گرفتیم توسط دیگر فعالان اقتصادی هم دنبال شود چون کمک به این حوزه می تواند در رشد و توسعه هنر کشور مثمرثمر باشد.

وی افزود: تئاتر زیر بنای هنری کشور و نمایانگر آداب و رسوم و فرهنگ به شمار می رود و در واقع حمایت از تئاتر حمایت از فرهنگ کشور است.

آقا بابایی در خصوص چگونگی حضور بانک گردشگری در این رویداد خاطر نشان کرد: بانک گردشگری در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی خود در این رویداد شرکت کرده و خوشحالیم که توانستیم قدم مثبتی در راستای حمایت از تئاتر انجام دهیم و امیدواریم که با این حرکت اهمیت و ارزش تئاتر مشخص شود.

در این نشست همچنین محمود رضا رحیمی دبیر جشنواره تئاتر یادآور شد: امسال چراغ برگزاری جشنواره را بانک گردشگری روشن کرده است و حمایت اصلی را مدیون آنها هستیم. در این دوره ۸ گروه زنده رادیویی داریم که مقرشان در خانه تئاتر است و علاوه بر حضور در فضای مجازی از کمک اینفلوئنسرها که خاستگاه بسیاری از آنها تئاتر بوده است، استفاده می کنیم.

وی در ادامه افزود: کمک های بانک گردشگری به بچه های تئاتر خیابانی و دیگر گروه ها پرداخت شده است. همچنین با این حمایت ها کتاب منتشر کرده ایم و قرار است عکس ها و پوسترها و نیازهای انجمن هایمان را در قالب یک کتاب منتشر کینم. این بانک اولین بار است که قدمی در حوزه تئاتر برمی دارد که از آنها بسیار ممنونم.

دبیر شانزدهمین دوره جشن هفته بزرگداشت تئاتر با اشاره به کمک هنرمندان و مردم به خانه تئاتر برای کمک به سیل زدگان، از برپایی یک «تئاتر پیمایی» با نمادهای سمبلیک تئاتر به سمت خانه هنرمندان در روز افتتاحیه این جشن خبر داد.

گفتنی است: امسال شانزدهمین دوره جشن های خانه تئاتر از هفتم تا پانزدهم اردیبهشت ماه برگزار می شود و در این جشن هر روز مزین به نام یکی از اساتید تئاتر ایران همچون عباس جوانمرد، بهرام بیضایی، ژاله علو، ایرج راد و … خواهد بود.
 

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس