سید مهدی فرحی

فرمانده قرارگاه مهارت‌آموزی سربازان از آموزش مهارت‌های حرفه‌ای به ۲۰۰ هزار سرباز در سال جاری خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار «سید مهدی فرحی» فرمانده قرارگاه مهارت‌آموزی سربازان صبح امروز در دومین نشست تخصصی مهارت آموزی سربازان اظهار داشت: برای مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه سال گذشته با تلاش‌هایی که توسط مجموعه نیروهای مسلح انجام شد از مجموع ۲۰۰ هزار نفری که برای کسب مهارت حرفه‌ای در سال ۹۷ پیش‌بینی شده بود، بیش از ۱۶۴ هزار و ۷۶۸ نفر از کارکنان وظیفه نیروهای مسلح با شرکت در دوره‌های آموزش مهارت حرفه موفق به دریافت گواهینامه مهارت حرفه‌ای شدند.

بیشتر بخوانیم:

خبر خوش فرمانده نزاجا برای سربازان سیل زده

وی با اشاره به تربیت مربی‌های مهارت حرفه‌ای در سال گذشته، افزود: سال گذشته ۸۰۰ مربی از طریق وزارت ارتباطات تربیت شدند که امسال چشم‌انداز ما تربیت سه هزار مربی برای ارائه آموزش‌های مهارتی است.

سردار فرهی با اشاره به اینکه سال گذشته ۲۴ هزار و ۵۰۰ نفر آموزش‌های مهارتی را قبل از خدمت سربازی طی کردند، ادامه داد: هفته گذشته رئیس دفتر عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح با رئیس ستاد کل نیروهای مسلح توافق‌نامه‌ای را امضا کردند که طی آن عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح متعهد شده است، ۲۰ هزار سرباز را در حوزه‌های هنری مدیریت کند.

وی با بیان اینکه امسال ۲۰۰ هزار سرباز مهارت‌های حرفه‌ای را سپری خواهند کرد، گفت: سال گذشته ۷۵ درصد سربازان مهارت آموز در داخل مجموعه نیروهای مسلح آموزش‌ها را فرا گرفتند و امسال در صدد هستیم که این آمار را به ۸۵ درصد برسانیم.

فرمانده قرارگاه مهارت آموزی سربازان بیان کرد: در آموزش دو ماهه بدو خدمت نیز امسال پنج مهارت ارائه می‌شود.

منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مجتبی IR ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۳
    2 0
    بله مشرق واقعیتو بهت میگم در حد سه جلسه برگزار شد اونم مبتدی بود بدرد نخور فقط می خواستن مدرک بدن همین! مملکت گل بلبل

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس