کد خبر 952626
تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۵
استقلال

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: بازی با الهلال بسیار حساس است و بازیکنان استقلال هرگز نباید در باد پیروزی قبلی مقابل این تیم بخوابند.

به گزارش مشرق، پیمان صاحب جمعی اظهار داشت: استقلال در بازی رفت مقابل الهلال بسیار هوشمند بود و خیلی اقتصادی از موقعیت‌هایی که به دست آورد استفاده کرد. امیدوارم در بازی برگشت هم این اتفاق بیفتد.

وی افزود: الهلال تیمی حرفه‌ای است و قطعاً آنها اتفاقات بازی رفت را فراموش کرده‌اند. بچه‌های ما هم باید پیروزی قبلی را به فراموشی بسپارند و هرگز در باد آن پیروزی نخوابند. چون این یک بازی دیگر است و شرایطی کاملاً متفاوت دارد.

مدافع پیشین آبی پوشان گفت: پیروزی در این دیدار شانس استقلال را برای صعود به مرحله بعدی تا حدود زیادی افزایش می‌دهد و عدم پیروزی تا حدودی این شانس را از بین می‌برد. لذا این مهمترین بازی استقلال در این فصل از لیگ قهرمانان آسیا می‌باشد.

بیشتر بخوانید:

برنامه شفر برای ۳ ستاره استقلال

 

صاحب جمعی بازگشت مصدومان استقلال را شانس بزرگی برای شفر پیش از این بازی دانست و گفت: طارق همام و وریا غفوری از بازیکنان مهم این فصل بودند که متأسفانه بازی‌های زیادی را از دست دادند. شاید اگر این دو بازیکن مصدوم نمی‌شدند سرنوشت دربی و حتی سرنوشت این فصل فوتبال هم تغییر می‌کرد.

پیشکسوت آبی پوشان سپس با اشاره به تداوم محرومیت باقری گفت: نمی‌دانم باقری چه کار کرده که مستحق چنین محرومیتی است. اما مدیران باشگاه باید این بازیکن را به تیم بازگردانند و اگر قرار به تنبیه و جریمه‌ای هم باشد، آن را از نظر مالی اعمال کنند و تیم خودشان را از خدمات یک بازیکن توانمند محروم نکنند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس