کد خبر 952538
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۵
روحانی با سیل‌زدگان خوزستان - کراپ‌شده

رئیس جمهور گفت: آنان که حق بیمه دادند با کسانی که ندادند نباید یکسان باشند اما باید به همه کمک شود و کاری کنیم دغدغه‌های مردم سیل‌زده به حداقل برسد.

به گزارش مشرق، حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران شنبه شب در جلسه شورای مدیریت بحران خوزستان، اظهار کرد: مسئله منجی جهان در اینده تاریخ مورد تاکید همه ادیان الهی و در اسلام و مذهب تشیع با عمق بیشتری تبیین شده است.

وی با بیان اینکه پاشیدن بذر ناامیدی، برخلاف منطق اسلام و ادیان الهی است، افزود: طبق آیات قران، مردان خداوند ناامید نمی‌شوند و احساس سست و درماندگی نمی‌کنند و اینده را روشن می بینند.

بیشتر بخوانید:

گفتگوی رو در روی روحانی با سیل‌زدگان خوزستان

بازدید هوایی رئیس‌جمهور از مناطق سیل‌زده خوزستان

وی افزود: ما به آینده کشور و عدالت جهان امیدواریم و باید مسیر خود را با تصمیم قاطع ادامه دهیم؛ دشمنان این نظام و این مردم همیشه به دنبال بذر یاس بودند تا مردم را خسته کنند و ایران الگویی برای کشورهای دیگر نباشد.

روحانی گفت: دشمن از اینکه ایران سدی در بابر انها شده عصبانی است؛ یکی از مواردی که سالها، در تبلیغات غرب می‌شندیم، این بود که خشکسالی ایران را از پای در می‌آورد و می‌گفتند ایران جای زندگی نیست؛ شمال غرب ایران را می‌گفتند با طوفان نمکی و در سایر مناطق بانیز ریزگرد و خشکسالی از پای در می‌آید؛ بذر ناامیدی در ذهن مردم پراکنده کرده بودند.

رئیس جمهور بیان کرد: خداوند در فروردین امسال با دست پرقدرت خود، ضربه اساسی بر این تفکر زد، البته اکنون نباید فکر کنیم ترسالی فرارسیده ولی یک ضربه اساسی بر ایجادکنندگان بذر ناامیدی بود و امروز مردم امیدوار شدند؛ البته خسارت های زیادی وارد شد اما اینکه آیا ما خودمان مقصر بودیم و می‌توانیستیم کاری کنیم، حرف دیگری است.

وی با اشاره به بازدید هوایی از ۳ استان، گفت: امروز مناطق سیل زده، اهواز و تا تالاب شادگان را به وسیله بالگرد دیدم.

روحانی با بیان اینکه امروز به بعد بسیار برای ما مهم است، عنوان کرد: مردمی در کمپ ها هستند و هوا از امروز به بعد گرمتر می شود؛ هم براورد خسارات باید سریع تر انجام شود و هم سریع تر باید پرداخت شود؛ از نظر درامدی شرایط بسیار سختی داریم اما موضوع اسکان همه کسانی که منازل آنها در سیل خسارت دیده در اولویت ما است.

وی با بیان اینکه در استان تعداد ۲۰ هزار واحد مسکونی تعمیر یا ساخته شود؛ گفت: آنان که حق بیمه دادند با کسانی که ندادند نباید یکسان باشند اما باید به همه کمک شود و کاری کنیم دغدغه‌های مردم به حداقل برسد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۱
    0 0
    دولت چاخان،قمپز، بی سخنگو
  • CA ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۱
    0 0
    خداروشکراقای روحانی هم به اینده امیدواره!!!!!!!!!!
  • DE ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۱
    0 0
    یک چیزی بگو که بگنجه !!!
  • IR ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۱
    0 0
    پول؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس