کد خبر 952052
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۹
برانکو

باشگاه پرسپولیس وجود هرگونه نامه تهدیدآمیزی از سوی سرمربی این تیم مبنی بر دریافت مطالباتش را ساخته ذهن برخی افراد دانست.

به گزارش مشرق، باشگاه پرسپولیس هنوز نتوانسته است طلب برانکو ایوانکوویچ را پرداخت کند تا هر روز صحبت‌های زیادی درباره بدهی این باشگاه به سرمربی کنونی سرخپوشان مطرح شود.

برانکو ایوانکوویچ بخشی از قرارداد فصل گذشته خود را به همراه مبلغ مربوط به قرارداد فصل جاری‌اش دریافت نکرده است تا حدود ۸۰۰ هزار یورو از باشگاه طلب داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

بودیمیر انتظارات را برآورده نکرد

باشگاه پرسپولیس قرار بود بدهی خود به برانکو را قبل از نوروز ۹۸ پرداخت کند اما مشکلات مالی و همچنین نحوه پرداخت ارز به حساب برانکو بابت تحریم‌های بانکی مانع از این اتفاق شد.

ایرج عرب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس قصد داشت طلب برانکو را از منبع درآمدهای این باشگاه، بابت حضور بازیکنانش در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه پرداخت کند اما مشکلات اداری مربوط به این موضوع هم مانع از انتقال پول شده است.

وکیل برانکو ایوانکوویچ تنها یک‌بار به باشگاه پرسپولیس نامه زده است که طی آن خواهان تعیین تکلیف درباره میزان مطالباتش از باشگاه شده بود.

از این رو عرب با اختیاراتی که از هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس دریافت کرده است در تلاش است تا این مبلغ را در کمترین بازه زمانی پرداخت کند تا شایعات اخیر مربوط به نارضایتی برانکو از همکاری با باشگاه را پایان دهد.

مدیرعامل سرخپوشان در حالی تلاش می‌کند پول برانکو را پرداخت کند که صحبت از نامه سوم وکیل سرمربی پرسپولیس به وی بیان شده است. نامه‌ای که هیچکس از درون باشگاه از آن مطلع نیست تا مسئولان پرسپولیس بابت چنین شایعاتی حسابی گله مند شوند.

سرمربی پرسپولیس که معمولاً دوست نداردن مشکلات مالی‌اش با باشگاه را رسانه‌ای کند درباره این موضوع به خبرنگاران گفته است: مشکلات مالی وجود دارد اما به قرارداد خودم با باشگاه پایبند هستم و این مسائل برطرف می‌شود.

ایرج عرب نیز درباره ارسال نامه سوم توسط وکیل برانکو گفت: چنین بحثی نیست. ما تمام تلاش خود را برای این موضوع می‌کنیم تا بدهی آقای برانکو به‌طور کامل پرداخت شود. چنین بحث‌هایی هم درباره اینکه چند نامه ارسال شده و ما باید پاسخ بدهیم نیست. قدردان زحمات کادر فنی تیم هستیم و تلاش می‌کنیم مشکل مالی به وجود آمده را حل کنیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مریم IR ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
    0 0
    چه خوش شانسه این تیم لنگ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس