کد خبر 951928
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ - ۰۶:۱۶
خودرو داخلی نمایه

در اسفند ماه ۱۳۹۷ تعداد ۵۰۹۴۲ دستگاه خودرو در کشور تولید شد که ۹۹ درصد از حجم تولیدات به خودروهای گروه سبک و یک درصد دیگر به خودروهای گروه سنگین اختصاص دارد.

به گزارش مشرق، خودروهای تولیدی کشور در این ماه، شامل ۴۹ مدل خودرو درگروه سبک و ۱۲ مدل در گروه سنگین می‌باشد.

مطابق گزارش اعلام شده از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندار ایران که هر ماه خودروهای داخلی را مورد سنجش و ارزیابی قرار می‌دهد دراسفند ماه ۹۷ در دسته قیمتی یک خودروهای نیو مزدا ۳ و گرند ویتارا با اخذ ۴ ستاره کیفی، در سطح قیمتی ۲ خودروی پژو ۲۰۰۸ با اخذ ۵ ستاره کیفی، در سطح قیمتی ۳ خودروهای ۳۰B و چانگان ۳۵cs

در سطح قیمتی ۴ خودروهای تندر ۹۰ پلاس اتوماتیک، تندر ۹۰ پلاس، رنو ساندرو اتوماتیک، پژو ۲۰۷ اتوماتیک، پارس تندر و پژو ۲۰۷ با اخذ ۴ ستاره کیفی بالاترین کیفیت خودروهای تولیدی ساخت داخل را در این ماه به خود اختصاص دادند.

همچنین در بخش وانت در سطح قیمتی ۱ خودروی وانت نیو پیکاپ فوتون و در سطح قیمتی ۲ خودروی وانت تندر با اخذ ۳ ستاره کیفی بالاترین کیفیت خودروهای تولیدی ساخت داخل را در این ماه به خود اختصاص داده‌اند.

نکته جالب توجه اینکه خودروی پژو ۲۰۰۸ در این بررسی توانست رده کیفی خود را با افرایش یک ستاره از ۴ به ۵ رسانده و عنوان باکیفیت ترین خودروی ایران در اسفند ۹۷ را به دست بیاورد.

همچنین خودروی هایما اس ۷ اتوماتیک نیز با ارتقا یک پله از ۳ ستاره به ۴ ستاره افزایش یابد و به نوعی کیفیت این خودرو نیز نسبت به ماه گذشته بهبود یافته است.

جدول مقایسه کیفی خودروها در اسفند ۹۷

منبع: عصرایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
    3 0
    این حرفها نیست بهترین خودرو ایران پراید است که روی پیکان رو هم سفید کرده است
  • IR ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
    3 0
    مگه نیو مزدا هم تولید میکنن یا مونتاژ
  • IR ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
    3 0
    ولی این نیسان آبی ها مرگ ندارند
  • IR ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
    1 0
    پراید سلطان جاده ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس