کد خبر 951409
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵
بشار رسن

مدیر برنامه‌های بازیکن عراقی پرسپولیس به پیشنهاد باشگاه الریان قطر به این بازیکن واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، امیر ارسلان مرتاض مدیربرنامه بشار رسن در خصوص پیشنهاد باشگاه الریان قطر به این بازیکن گفت: به شایعات کاری نداریم و تمرکز بشار روی بازی‌هایش برای پرسپولیس است اما بازیکنی که بهترین بازیکن عراق در سال ۲۰۱۸ شده، سن چندان بالایی ندارد و در پرسپولیس فوق العاده کار کرده است، طبیعی است که باید پیشنهاد داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

واکنش پرسپولیس به پیشنهاد قطری‌ها به بشار رسن

وی ادامه داد: با تمام این تفاسیر، نه بشار و نه من به عنوان مدیربرنامه اش هیچ مذاکره‌ای با هیچ باشگاهی نداشته ایم و در فاصله زمانی تمدید قرارداد تا امروز، هیچ مذاکره رسمی با هیچ باشگاه قطری نداشته ایم. این خبر مثل خیلی خبرهای دیگر منتشر شده و ممکن است درست نباشد اما باز هم تکرار می‌کنم که داشتن پیشنهاد برای بازیکن خوبی مثل رسن عجیب نیست.

مرتاض در پایان گفت: بشار رسن همین الان مثل دیگر بازیکنان خوب پرسپولیس یعنی علی علیپور و علیرضا بیرانوند پیشنهادهایی دارد اما پیشنهاد بشار رسانه‌ای شده است و پیشنهادهای علیپور و بیرانوند رسانه‌ای نشده است. این خبر نباید شک و شبهه‌ای برای طرفداران ایجاد کند چرا که یک اتفاق کاملاً طبیعی و ساده است. وقتی بازیکنی خوب کار کند مورد توجه همه کارگزاران و بازیکن یاب ها قرار می‌گیرد و حتی ممکن است که خود بازیکن‌ها هم از این ماجرا بی خبر باشد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس