سید علی قاضی عسکر

نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی در پیامی از روحانیون و مدیران حج تمتع ۹۸ خواست با برنامه‌ریزی عالمانه و بهره‌گیری از روش‌های نوین، جلسات آموزشی توجیهی کاروان‌ها را با جدیت پیش ببرند.

به گزارش مشرق، نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی همزمان با آغاز جلسات آموزشی توجیهی کاروان‌ها، از روحانیون و مدیران حج تمتع ۹۸ خواست با برنامه‌ریزی صحیح و عالمانه و بهره‌گیری از روش‌های نوین، جلسات آموزشی توجیهی کاروان‌ها را با جدیت و قوت کامل به پیش ببرند.

متن این پیام به این شرح است:

«بسمه تعالی

روحانیون و مدیران محترم کاروانهای حج ۹۸ دامت توفیقاتهم

هم‌اکنون که بحمدالله با کوشش و تلاش همه عزیزان در سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری و عموم کارگزاران و خادمین حرمین شریفین در زمان معین ثبت نام حاجیان در کاروان‌ها به انجام رسیده است، بدینوسیله از کارگزاران فرهنگی و اجرایی کاروان‌ها می‌خواهم با برنامه‌ریزی صحیح و عالمانه و نیز بهره‌گیری از روش‌های نوین در نظر گرفته شده برای اثرگذاری بیشتر، جلسات آموزشی توجیهی کاروان‌ها را آغاز نموده مرحله به مرحله کارها را با جدیت و قوت کامل به پیش ببرند.

از خداوند متعال، دوام توفیقات همگان را در ارتقاء رشد معنوی هرچه بهتر میهمانان خانه خدا و زائران حرم نبوی و ائمه بقیع و ام الائمه علیهم صلوات الله مسئلت دارم.

سید علی قاضی عسکر

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجّاج ایرانی»

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس