کد خبر 950691
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۵
فوتبال

هفته سی و سوم لیگ برتر انگلستان امشب برگزار شد تا جدال تیم ها برای کسب سهمیه اروپایی همچنان داغ باقی بماند.

به گزارش مشرق، هفته سی و سوم لیگ برتر انگلیس امروز با برگزاری ۶ دیدار برگزار شد. در حساس‌ترین این دیدارها تیم فوتبال تاتنهام در ورزشگاه تازه تأسیس خود به مصاف تیم انتهای جدولی هادرسفیلد رفت که در نهایت با نتیجه چهار بر صفر به پیروزی رسید. در دیگر دیدار حساس امروز، منچستریونایتد که در چند بازی اخیر خود، نتایج خوبی کسب نکرده بود، بالاخره موفق به پیروزی در این رقابت‌ها شد و توانست در خانه خود تیم فوتبال وستهام را شکست دهد. دیگر دیدارهای این هفته نیز با پیروزی تیم‌های ساوتهمپتون، بورنموث، برنلی و فولام پیگیری شد.

دیدارهای این هفته لیگ جزیره فردا با برگزاری دو بازی حساس پیگیری می‌شود، منچسترسیتی که هفته گذشته در لیگ قهرمانان اروپا مغلوب تاتنهام شد، در دیداری حساس به مصاف کریستال پالاس می‌رود؛ تیمی که در بازی رفت توانست با ارائه نمایشی جذاب، تیم پپ گواردیولا را در خانه با نتیجه سه بر دو مغلوب کند.

این بازی فردا ساعت ۱۷:۴۵ در ورزشگاه سلهارست پارک کریستال پالاس برگزار می‌شود.

دیگر دیدار حساس این هفته که به نوعی می‌توان آن را «حساس ترین» بازی هفته سی و سوم لیگ انگلیس هم نامید، مربوط به بازی لیورپول و چلسی است. جدالی که حساس‌ترین و به نوعی سخت‌ترین بازی شاگردان کلوپ تا پایان فصل است. این بازی در دیدار رفت با نتیجه یک بر یک در ورزشگاه استمفوردبریج لندن به پایان رسید. همه هواداران فوتبال تصور می‌کردند که ساری در آن بازی اولین شکست تیم کلوپ را رقم می‌زند اما در دقایق پایانی بازی، دنیل استوریج، مهاجمی که به عنوان یار تعویضی وارد باز شده بود، موفق به گشودن دروازه کپا آریزابالاگا دروازه بان چلسی شد.

این بازی فردا ساعت ۲۰ در ورزشگاه آن فیلد برگزار می‌شود.

نتایج مسابقات هفته سی و سوم لیگ برتر انگلیس به این ترتیب است:

تاتنهام ۴ - هادرسفیلد ۰
ساوتهمپتون ۳- ولورهمتون ۱
برایتون ۰ - بورنموث ۵
برنلی ۲ - کاردیف ۰
فولام ۲ - اورتون ۰
منچستریونایتد ۲ - وستهام ۱

 

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس