بعیدی نژاد نمایه

سفیر کشورمان در لندن با اشاره به بیانیه شرکت Royal Mail انگلیس درباره توقف ارسال مراسلات و بسته های پستی به ایران اعلام کرد که اگر مشکل حل نشود سفارت ترتیباتی را در این زمینه اتخاذ خواهد کرد.

به گزارش مشرق، حمید بعیدی‌نژاد سفیر جمهوری اسلامی ایران در لندن در صفحه توئیترش با بیان اینکه شرکت Royal Mail انگلیس در بیانیه ای اعلام کرده که ارسال مراسلات و بسته ها به مقصد ایران را متوقف کرده است، نوشت: پیگیری انجام شده نشان داد که وزارت خارجه و شرکت پست انگلیس خود از بیانیه این شرکت خدمات رسانی شوکه شده اند. آنها قول داده اند که با جدیت به دنبال اصلاح فوری این تصمیم هستند.

بیشتر بخوانید:

انگلیس ارسال بسته‌های پستی به ایران را متوقف کرد

وی افزوده است: برای آرامش هموطنان عزیز مقیم انگلیس به اطلاع می رساند در صورتی که مشکل ارسال مراسلات پستی تا اولین روز اداری هفته یعنی دوشنبه حل نشود، سفارت کشورمان در لندن تا رفع قطعی مشکل، ترتیباتی را برای دریافت نامه های پستی به مقصد ایران و تحویل رایگان آنها به پست ایران اتخاذ خواهد کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
    5 0
    خاک بر سر بعیدی نژاد با اون توافقنامه مسخرشون (برجام)
  • IR ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
    2 0
    اين بعيدي نژاد كه در مورد تمام حوادث جهان از آفريقا تا شرق دور فضولي مي كند بهتر است در حوزه ماموريت خودش گند بالا نياورد ومشكلاتي مثل اين را حل كند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس