کد خبر 950131
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۸
استقلال

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با تاکید بر اینکه این تیم هنوز شانس قهرمانی دارد، گفت: آنهایی که فکر می‌کنند لیگ برای استقلال تمام شده و فرصت قهرمانی از دست رفته کاملاً در اشتباه هستند.

به گزارش مشرق، سهراب بختیاری زاده اظهار داشت: پیروزی استقلال مقابل الهلال از چند جهت برای این تیم خوب بود. اول اینکه تیم را همدل‌تر از گذشته کرد و رفاقت را بار دیگر در این تیم ترویج کرد. دوم اینکه روحیه را به این تیم برگرداند و از همه مهمتر اینکه تاحدودی حاشیه‌های این تیم که بعد از دربی پیش آمده بود را جمع کرد.

پیشکسوت آبی پوشان گفت: البته احتمال اینکه این پیروزی تبعات منفی هم برای این تیم داشته باشد وجود دارد. چون ممکن است این شائبه پیش بیاید تیمی که الهلال را برده حتماً می‌تواند و باید سپاهان را هم ببرد. این فرضیه غلط است و می‌تواند در این بازی به استقلال صدمه بزند.

بیشتر بخوانید:

اظهارنظر جالب قلعه نویی درمورد استقلال

 

وی افزود: تلاش سپاهانی‌ها در این بازی مضاعف می‌شود چون جدا از «کری» های دو تیم در تاریخ و اضافه شدن این کری‌ها به دلیل حضور امیر قلعه نویی روی نیمکت سپاهان، پای قهرمانی هم در میان است و شکست در این دیدار برای تیم مغلوب گران تمام خواهد شد.

مدافع پیشین آبی‌ها گفت: متاسفانه بعد از بازی با سایپا خیلی‌ها سعی داشتند این تفکر را جا بیندازند که لیگ برای استقلال تمام شده و آنها باید از قهرمانی دست بشویند. خیلی از آدم‌های ساده هم این تفکر غلط را باور کردند. همانطور که هیچ بازی فوتبالی تا به صدا در آمدن سوت پایان تمام نمی‌شود و احتمال تغییر نتیجه در آن هست، هر لیگی تا آخرین دقایق آخرین هفته‌اش تمام نمی‌شود. کم نیست تیم‌هایی که سرنوشت آنها در آخرین ثانیه‌های آخرین هفته لیگ تعیین شده باشد. من قویاً می‌گویم لیگ برای استقلال تمام نشده و هیچ استقلالی نباید از قهرمانی در لیگ نا امید باشد.

بختیاری زاده در خاتمه گفت: با احترام به تیم بزرگ و ریشه دار سپاهان و تک تک هواداران، بازیکنان و دیگر ارکانش، برای استقلال در این بازی آرزوی پیروزی و موفقیت می‌کنم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس