کد خبر 949812
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲
تنگسیری

فرمانده نیروی دریایی سپاه از شناسایی و توقیف بزرگترین محموله سوخت قاچاق به میزان ۱۲.۵ میلیون لیتر و یکی از سر شبکه های اصلی قاچاق سوخت در تنگه هرمز خبر داد.

به گزارش مشرق، دریادار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه از توقیف بزرگترین محموله سوخت قاچاق در تنگه هرمز و شناسایی یکی از سرشبکه های اصلی قاچاق سوخت توسط رزمندگان این نیرو خبر داد و گفت: طی این عملیات غافلگیرانه و موفق که در پی سلسه اقدامات اطلاعاتی دقیق و هوشمندانه صورت گرفت، از یک کشتی ۱۰ هزار تنی، بیش از ۱۲ میلیون و پانصد هزار لیتر سوخت قاچاق کشف و توقیف گردید.

بیشتر بخوانید:

توقیف ۳ فروند شناور صید «تِرال» توسط سپاه

وی افزود: در همین رابطه ۲۱ نفر از ملیت های گوناگون منطقه ای و فرامنطقه ای دستگیر شدند که پس از انجام بازجویی های اولیه، این محموله به همراه قاچاقچیان دستگیر شده، برای طی مراحل قانونی و قضایی به مقامات مسئول تحویل داده شد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه این محموله بزرگ ترین محموله سوخت قاچاقی است که تاکنون در خلیج فارس و تنگه هرمز شناسایی و توقیف شده است، گفت: این کشتی ۱۳۱ متری قاچاق سوخت، از کلاس شناورهای سنگین نفتکش به شمار می آید و با توقیف این محموله یکی از باندهای اصلی و سرشبکه های قاچاق سوخت در منطقه خلیج فارس و تنگه هرمز متلاشی و ضربه سنگینی به یک شبکه اصلی قاچاق سوخت در استان هرمزگان وارد آمد.

دریادار تنگسیری تصریح کرد: این مأموریت بر اساس راهبرد مبارزه با قاچاق و پیرو ابلاغ مأموریت از سوی فرماندهی کل سپاه صورت گرفته و به یاری خداوند با قدرت و قاطعیت ادامه دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • AE ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۱
    2 0
    درود خدا بر سپاه پاسداران .اگر سپاه نبود کشور نبود .خداقوت خسته نباشید قهرمان.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس