کد خبر 949634
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۹
پرسپولیس

دیدار تیم‌های پرسپولیس ایران و الاهلی عربستان در نیمه نخست، با برتری نماینده کشورمان خاتمه یافت.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های پرسپولیس ایران و الاهلی عربستان در چارچوب دیدارهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۰ امشب (سه‌شنبه) در ورزشگاه الوصل و به میزبانی پرسپولیس آغاز شد. این دیدار در نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر به سود نماینده کشورمان خاتمه یافت. شجاع خلیل‌زاده در دقیقه ۱۸ برای پرسپولیس گلزنی کرد.
بیشتر بخوانید:

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، مهدی شیری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نورالله‌ی، سیامک نعمتی، بشار رسن، مهدی ترابی و علی علیپور.

ترکیب الاهلی: محمد العویس، حسین عبدالغنی، آدریان سانتوس، عبدالباسط هندی، سعید المولد، پابلو دیاز، نوح الموسی، عبدالرحمان غریب، عبدالفتاح عسیری، عمر السومه و جانینی.

دقیقه ۱۸: در دقایق ابتدایی بازی، دو تیم بیشتر یکدیگر را محک زدند و موقعیت آنچنانی نصیب هیچکدام نشد. مانند دقایق ابتدایی مسابقه پرتاب بلندی از سوی مهدی شیری به محوطه جریمه الاهلی ارسال شد که پس از اثرگذاری خلیل‌زاده، نورالله‌ی نتوانست به توپ ضربه بزند و پس از برخورد توپ با سینه‌اش مدافعان الاهلی سعی در دفع توپ داشتند. دفع توپ ناقص از سوی مدافعان الاهلی موقعیت گل را برای شجاع خلیل‌زاده فراهم کرد تا مدافع پیش تاخته پرسپولیس با ضربه‌ای آکروباتیک دروازه را باز کند.

دقیقه ۲۱: احمد نورالله‌ی با شوتی از راه دور قصد داشت برای بار دوم دروازه الاهلی را باز کند، اما شوت سرکش او راهی به دروازه نداشت و به شکلی خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۹: بار دیگر پرتاب بلند دیگری از سوی مهدی شیری روی دروازه الاهلی خطرآفرین شد، اما این بار علی علیپور نتوانست از توپی که به او رسیده بود بهره ببرد تا مدافعان الاهلی توپ را دور کنند.

دقیقه ۳۳: ارسالی روی دروازه علیرضا بیرانوند برای عمر السومه به شکل خطرناکی انجام شد که مدافعان پرسپولیس توپ را دور کردند.

دقیقه ۳۷: توپ ساده‌ای که به شجاع خلیل‌زاده رسیده بود، با پاس رو به عقب این بازیکن برای علیرضا بیرانوند، خطرساز شد. پاس آرام خلیل‌زاده عمر السومه را با بیرانوند تک به تک کرد، اما دروازه‌بان پرسپولیس با واکنشی سریع از دروازه خارج شد تا پیش از رسیدن توپ به مهاجم الاهلی توپ را دور کند.

دقیقه ۳۸: ارسال از سمت چپ روی دروازه پرسپولیس در غفلت مدافعان به عمر السومه رسید که ضربه این بازیکن به تیر دروازه برخورد کرد. توپ برگشتی باز هم به بازیکنان الاهلی رسید که این بار ضربه آنها به راحتی در اختیار بیرانوند قرار گرفت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس