محمد دهقان نمایه - کراپ‌شده

نماینده مردم طرقبه در مجلس گفت: استکبار جهانی می‌خواهد انتقام شکست خود را در منطقه از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بگیرد.

به گزارش مشرق، محمد دهقان نماینده مردم طرقبه، چناران و شاندیز در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه) پارلمان در جریان بررسی طرح دوفوریتی مقابله با آمریکا اظهار داشت: آقای کری گفته بود ما به خاطر اینکه می‌خواستیم عراق را ساقط کنیم داعش را ایجاد کردیم.

وی افزود: داعش و گروه‌های جنایتکار تروریستی توسط خود آمریکایی‌ها ایجاد شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

نامه تقدیر سرلشکر باقری برای حمایت مجلس از سپاه

نماینده مردم طرقبه در مجلس ادامه داد: ‌همه ما می‌دانیم ۷ تریلیون دلار در منطقه توسط آمریکایی‌ها خرج شد تا جبهه مقاومت را از بین ببرند اما دیدیم که آنها فقط خرج کردند اما نهایتاً داعش شکست خورد و بینی وهابیت آمریکا به خاک مالیده شد.

وی خاطرنشان کرد: سوریه به کمک نیروهای لبنان کمک‌های دیگر جهانیان و البته کمک مستشاری سپاه نجات یافت. قطعاً پمپئو و سایر هم‌پیمانانش فکر می‌کنند فقط سپاه بوده است خیر همه ملت‌های منطقه علیه شما هستند.

دهقان بر همین اساس اضافه کرد: حال استکبار جهانی می‌خواهد انتقام شکست خود را در منطقه از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بگیرد.

وی بر همین اساس اضافه کرد: این کارشان کاملاً از روی عجز و ناتوانی بوده است قطعاً ما هم از این کار آمریکا و همدستانش دچار مشکل نشدیم.

نماینده مردم طرقبه در مجلس در ادامه سخنانش یادآور شد: ما به عنوان نمایندگان مجلس شورای اسلامی و البته در دولت انقلابی همه یکدست لباس پاسداران را پوشیدیم و از سپاه پاسداران حمایت کردیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: همه نمایندگان و وکلای ملت اعلام کردند که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند. لذا امروز ملت ایران اعلام می‌کند آمریکا هیچ کاری نمی‌تواند بکند و همه این اقدامات از سوی آمریکا از روی عجز و ناتوانی او بوده است.

وی همچنین تصریح کرد: برخلاف همه قواعد بین‌المللی اصل همه حقوق‌ها اعلام کردند سپاه پاسداران منافق و تروریست است اما همه به این اقدام آمریکا می‌خندند لذا ما هم از این اقدام متقابل استفاده کردیم و طرح مطرح شده حاوی این مسئله است.

وی بر همین اساس یادآور شد: نیروهای امریکا در منطقه و غرب آسیا را تروریست اعلام می‌کنیم و نیروهای آنها هم تروریست هستند بنابر این همه کسانی که به این نیروها کمک می‌کنند نیز نیروی تروریستی تلقی می‌شوند.

نماینده مردم طرقبه در مجلس در خاتمه توصیه کرد: ‌دانشمندان، مردم و کنگره آمریکا زیر بار این ذلت و ننگی که دولت آمریکا به وجود آورده است نباید بروند و از این ذلت باید بیرون بیایند و خود را نجات دهند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۱
    0 0
    نمی تونند .چون خدا با سپاه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس