کد خبر 949452
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸
فراکسیون امید

اعضای فراکسیون امید طرحی را برای تروریستی خواندن ارتش آمریکا تدوین کرده‌اند و در حال جمع‌آوری امضاء برای آن هستند.

به گزارش مشرق، اعضای فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی طرح برای اعلام ارتش آمریکا به عنوان گروه تروریستی را تدوین و در حاشیه جلسه علنی امروز در حال جمع آوری امضا برای آن در صحن علنی پارلمان هستند.

این طرح را تاکنون ۲۰۰ نماینده امضاء کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

متن کامل طرح تقویت جایگاه سپاه در برابر آمریکا

متن این طرح به شرح زیر است:

دلایل توجیهی (مقدمه)

با توجه به ماهیت تروریستی رژیم ایالات متحده آمریکا خصوصاً آن بخش از نیروهای نظامی و امنیتی و فرماندهی مرکزی آمریکا که در ربع قرن اخیر با ورود در منطقه غرب آسیا ضمن انجام اقدامات تروریستی در عراق افغانستان و سوریه و ایران از پروژه‌های تروریستی حمایت آشکار کرده اند طرح سه فوریتی تقدیم مجلس می‌شود.

ماده واحده: جمهوری اسلامی ایران، رژیم ایالات آمریکا را دولت حامی تروریسم و فرماندهی مرکزی آمریکا موسوم به «سنت کام» و تمام نیروهای وابسته به آن را گروه تروریستی می‌داند و این حق را به نیروهای مسلح تمامی کشورهای دنیا خصوصاً ارتش‌های آزادی بخش و جهادی می‌دهد که در برخورد با نیروهای نظامی و امنیتی ایالات متحده آمریکا در منطقه غرب آسیا اقدام متقابل نظامی نموده و در صورت دستگیری آن‌ها را جهت محاکمه به کشور جمهوری اسلامی ایران تحویل دهند.

همچنین کلیه پایگاه‌ها و اموال و دارایی‌های ایالات متحده آمریکا و همپیمانانش در منطقه غرب آسیا فاقد مصونیت تلقی می‌شود و مصادره و تصاحب آن‌ها حق مسلم کشورهای منطقه دانسته می‌شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • DE ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
    1 1
    امریکایی ها بدونند ، خود کرده را تدبیر نیست!
  • محمد FR ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
    1 1
    عجب! یعنی بعد اینکه نیروهای آمریکایی حاضر تو منطقه رو تروریستی اعلام کردیم این اجازه رو هم به کشورای منطقه دادیم که اونارو بازداشت کنن و برای محاکمه به ایران بیارن و اموالشونم مصادره کنن! من فکر نمیکنم خود آمریکایی ها وقتی داشتن همچین برنامه ای رو برا سپاه پیاده میکردن دیگه همچین توقعی رو هم از کشورای منطقه داشتن!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس