کد خبر 949321
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۹
علیرضا منصوریان

علیرضا منصوریان، سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن تأکید کرد، گروهی که تیمش در لیگ قهرمانان آسیا در آن رقابت می‌کند، گروه آسانی نیست و رقابت در آن نزدیک است.

به گزارش مشرق، علیرضا منصوریان بعد از پیروزی ۳ بر یک تیم فوتبال ذوب‌آهن ایران برابر الوصل امارات, گفت: خیلی خوشحالم که توانستیم در این بازی سه امتیاز را از آن خود کنیم و به روند خوب‌مان در گروه ادامه دهیم. در ابتدای بازی غافلگیر شدیم و گل دریافت کردیم، اما توانستیم با روحیه خوب به بازی برگردیم و نتیجه را عوض کنیم. از همه‌ی تماشاگران ایرانی که در ورزشگاه حضور داشتند، تشکر می‌کنم.

وی در ادامه اظهار داشت: تشکر می‌کنم از تمام مجموعه باشگاه ذوب‌آهن و مردمی که به ورزشگاه آمدند و ما را حمایت کردند. این برد را به مردم سیل‌زده شهرهای مختلف کشورمان تقدیم می‌کنیم و امیدوارم توانسته باشیم مقداری دل‌های آنها را شاد کنیم. خدا را شکر که امانتدار ایران هستیم و امیدوارم این برد بهترین هدیه مقابل حمایت‌های مردم ایران باشد.

بیشتر بخوانید:

برتری پرگل شاگردان منصوریان با هت تریک اوساگوآنا / صدرنشینی موقت ذوب‌آهن

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن راجع به عملکرد تیمش در این بازی توضیح داد: اختلاف دو گل همیشه در دقایق آخر آنهم در خانه حریف خیلی خطرناک است. بهترین دفاع در این شرایط حمله و فشار از جلوست. با توجه به اینکه وضعیت فیزیکی بچه‌ها اجازه می‌دهد که بتوانیم از بالا روی حریف فشار بیاوریم, این کار را در دستور کار قرار دادیم. می‌خواهیم این ایده را در آینده نیز بین جوان‌های تیم‌مان گسترش دهیم.

منصوریان در واکنش به اینکه گفته می‌شود, ذوب‌آهن در گروه ساده‌تری نسبت به استقلال و پرسپولیس قرار گرفته است, گفت: کانون توجه بیشتر روی استقلال و پرسپولیس است. درست است که الهلال، السد و الدحیل تیم‌های قدرتمندی هستند، اما النصر عربستان که در گروه ما قرار دارد با ۷۰۰ میلیارد تومان گران تیم قاره آسیا در حال حاضر است. افتخار می‌کنیم که در آسیا یکی از سه نماینده ایران هستیم و برای دو تیم دیگر نیز آرزوی موفقیت دارم. ما کانون تبلیغات کمتری داریم، اما از زمانی که النصر به صدر جدول عربستان رفته عیار بازیکنان ما بیشتر مشخص شده است.

وی ادامه داد: البته ما هنوز خیلی کار داریم و باید بیشتر زحمت بکشیم، چراکه در مسابقات آسیایی انتهای کار خیلی سخت‌تر می‌شود. ما اگر بتوانیم روندمان را ادامه دهیم و از گروه خود صعود کنیم بعداً می‌توانیم پلکانی ایده‌های دیگر را عملی کنیم، اما باید بگویم گروه ما گروه آسانی نیست. الزورا بعد از سالیان سال در مسابقات آسیایی بازهم حاضر شده است و می‌بینیم که در کربلا ۳۰ تا ۴۰ هزار نفر جمعیت برای حمایت از این تیم به ورزشگاه می‌آیند. این تیم کارهای عجیب و غریبی می‌تواند بکند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن همچنین تصریح کرد: گروه ما به اندازه خودش گروه سختی است، اما وقتی نام‌ها کنار هم گذاشته می‌شوند، ممکن است تفاوت داشته باشد. با این حال یکسری اتفاقات در گروه ما قابل پیش‌بینی نیست. هر سالی که من در آسیا شرکت کردم, چه با نفت تهران و چه با استقلال این تجربه را کسب کردم که نمی‌توانیم بگوییم تیمی قوی یا ضعیف است, چراکه همه‌ی تیم‌ها با آمادگی به مسابقات می‌آیند. امسال سعی می‌کنیم اشتباهاتی را که با نفت و استقلال در آسیا داشتیم، تکرار نکنیم، اما طبیعی است که وقتی به میدان می‌روید هیچ گارانتی و تضمینی ندارید. ما باید نقاط مثبت‌مان را تقویت کنیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس