کد خبر 949208
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۴
محمد ایمانی نمایه

بودن در چنین میدان‌هایی پر درد سر است. زن و زندگی و خانواده و کار و مشغله‌ها و دل مشغولی‌های روزانه را باید بگذاری و برای روزها بلکه هفته‌ها، با سیل زدگان خانه به دوش همدردی و همراهی کنی و از آلام آنا

به گزارش مشرق، محمد ایمانی تحلیلگر مسائل سیاسی در کانال تلگرامی خود نوشت:

اینجا جای سوسول بازی و سلبریتی بازی و لاف و بلوف نیست. اینجا زبان کار نمی‌کند. بدن هاست که زیر بار خدمت رسانی می‌رود در میانه سیلاب و گل و لای؛ بنابراین داوطلب سلبریتی در میانشان پیدا نمی‌کنی. آنها برای بزم و شنگول بازی و لاف زنی آمادگی دارند؛ هر جا که هزینه نداشته باشد. بلکه شهرت و پول و برخورداری با خود بیاورد.

بودن در چنین میدان‌هایی پر درد سر است. زن و زندگی و خانواده و کار و مشغله‌ها و دل مشغولی‌های روزانه را باید بگذاری و برای روزها بلکه هفته‌ها، با سیل زدگان خانه به دوش همدردی و همراهی کنی و از آلام آنان بکاهی. میدان‌های سختِ دست و پنجه نرم کردن با گرفتاری‌ها برای تأمین آسایش و امنیت دیگران، تراز عیارسنجی مدعیان است؛ و گرنه خدمتگزاران خدوم و داوطلب میدان‌های سخت، اصلاً اهل ادعا نیستند و گمنامی (نقطه مقابل سلبریتی گری و شهرت بازی) را برگزیده‌اند.

یادداشت دیگری از محمد ایمانی را بخوانید:

گمشده مشترک برجام و بازار و سیل

مگر به چنین نیروهایی می‌توان گفت تروریست!

به یاد بیاوریم که بسیاری از شهدای مدافع حرم (شهید بلباسی، شهید حُججی و دیگران)، قبل از آنکه لباس دفاع از حرم بپوشند، در بحبوحه همین دستگیری از سیل زدگان و زلزله زدگان و اردوهای جهادی در مناطق محروم ساخته شدند. شاید نیز، همان جا شایستگی پاسداری از حریم اهل بیت (ع) و شهادت را یافتند. برای مروّت و جوانمردی و بذل جان و مال، اصل روحیه است؛ سیل و زلزله و جنگ، تنها بهانه و بستری است تا عیار فتوّت عیان گردد.

دنیا را اهالی از خودگذشتگی و ایثار، آباد و امن و مطمئن می‌سازند، پس از آنکه خودخواهان و خودکامگان و مستأثران در کام ویرانی و نا امنی و آشفتگی کشاندند.

اینجا - میانه سیلاب و سختی و سربازی مردم- باز هم میقات پابرهنگان است؛ همان که روح خدا خمینی (ره) به شیوایی و شیدایی درباره شأن فرمود: "بسیج، میقات پابرهنگان و معراج اندیشه پاک اسلامی است که تربیت‌یافتگان آن، نام و نشان در گمنامی و بی‌نشانی گرفته‌اند.


بسیج لشکر مخلص خداست که دفتر تشکل آن را همه مجاهدان از اولین تا آخرین امضا نموده‌اند.


من همواره به خلوص و صفای بسیجیان غبطه می خورم و از خدا می‌خواهم تا با بسیجیانم محشور گرداند، چرا که در این دنیا افتخارم این است که خود بسیجی ام".

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۹
    48 4
    البته می دونید که در صورت عدم رضایت همسرتون برای رفتن عملتون بی فایدس ....
  • IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۱
    3 38
    سلبریتی ها فعلا دارن گربه ها و سگ هاشون رو میشورن
    • IR ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
      3 32
      خخخخخخخخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس