کد خبر 949157
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۳
چاپ دوم رستاخیز عاشقی - کراپ‌شده

کتاب با روایت عاشقانه میان یحیی و آمنه آغاز می شود و به خوبی توانسته است پدیده عشق را از نگاه یک طلبه جوان و آرمان‌خواه به تصویر بکشد.

به گزارش مشرق، داستان رستاخیز عاشقی، نوشته محمد سرشار از سوی انتشارات کتابستان معرفت به چاپ سوم رسید.

رستاخیز عاشقی روایت زندگی و افکار طلبه‌ای جوان به نام یحیی است. وی در جایگاه شخصیت اصلی رمان، در تقابل با یک شخصیت سرمایه‌دار و نوکیسه است که برای مقاصد تجاری خود، اراضی روستاییان را با روش‌های نامشروع می‌خرد.

بیشتر بخوانیم:

گفتگوی مشرق با محمد سرشار به بهانه انتشار رمان «رستاخیز عاشقی»؛

داستان‌نویسان انقلابی به فیلمنامه‌نویسی مهاجرت کنند / وزارت فرهنگ به بی‌پروایی‌های جنسی حساسیت کمی دارد / می خواستم به حاج داود احمدی‌نژاد ادای دِین کنم

مشت گره‌کرده پیرمردی که برای گرفتن حقش کشته می‌شود

یحیی به عنوان طلبه‌ای که آرمان‌های عدالتخواهانه داشته و از آموزه‌های دینی نیز برداشتی پویا و اجتماعی دارد، نمی‌تواند در برابر این بی‌عدالتی سکوت کند. وی به آگاه‌سازی و فعال کردن مردم رو می‌آورد و در این مسیر ناهموار، همسرش آمنه نیز چون کوهی استوار در کنار او می‌ایستد و یاری‌اش می‌کند. همسری که عاشقانه یحیی را دوست دارد و یحیی هم با تمام وجود دل در گرو او بسته است.

کتاب با روایت عاشقانه میان یحیی و آمنه آغاز می شود و به خوبی توانسته است پدیده عشق را از نگاه یک طلبه جوان و آرمان‌خواه به تصویر بکشد. آمنه هم به عنوان همسر و همراه یحیی دو قوه عاطفه و صلابت را به خوبی در کنار هم جمع کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس