کد خبر 948651
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ - ۰۱:۵۳
مهدی نقویان

تولید ۱۰ قسمت دوم مجموعه مستند «خارج از دید ۲» با موضوع «چهره‌های نفوذی» آغاز شد.

به گزارش مشرق، مهدی نقویان، کارگردان مجموعه «خارج از دید ۲» گفت: سری دوم این مجموعه مستند، ابتدا قرار بود در ۱۰ قسمت تولید و پخش شود. اما وقتی وارد کار تحقیق و پژوهش شدیم، دیدیم که مسئله نفوذ بسیار وسیع‌تر از آن چیزی است که می‌پنداشتیم و در ۱۰ قسمت نمی‌شد حق مطلب را ادا کرد. در نتیجه، این مجموعه به ۲۰ قسمت رسید که ۱۰ قسمت آن دی سال گذشته پخش شد و ۱۰ قسمت دیگر، درحال تولید است.


وی درباره تفاوت این بخش از مستند با ۱۰ قسمت اول توضیح داد: در بخش اول «خارج از دید ۲» بیشتر روی مفاهیم و جریان‌ها کار کردیم، اما در ۱۰ قسمت دوم این مجموعه، روی افراد فعال در حوزه نفوذ کار می‌کنیم.

بیشتر بخوانید:

فصل جدید «خارج از دید ۲» ساخته می‌شود


کارگردان «خارج از دید ۲» از افشای اسامی افرادی که قرار است این مستند به آن‌ها بپردازد خودداری کرد و اظهار داشت: به دلیل حواشی احتمالی، فعلاً نمی‌توانم نام این افراد را بگویم، اما اغلب درباره افرادی که در حوزه رسانه مشغول به کار بودند یا به عنوان جاسوس بازداشت بوده و با برخی از بازداشت شدگان خارج از کشور مبادله شدند، کار می‌کنیم.


وی درباره زمان پخش این مجموعه نیز گفت: تولید این مجموعه مستند، دو-سه ماه زمان می‌برد. احتمالاً پس از ماه مبارک رمضان، شاهد پخش این مجموعه خواهیم بود.


نقویان در پایان بیان کرد: «خارج از دید» یک شروع برای پرداختن به مسئله نفوذ در حوزه رسانه است. نفوذ مسئله پیچیده و مهمی است اما در رسانه‌ها بسیار کم به آن پرداخته شده است. چون برخلاف جاسوس‌ها که رد پای خود را به جا می‌گذارند، نفوذ این گونه نیست، به همین دلیل هم ضرورت دارد تا رسانه‌ها به طور جدی‌تر به این مسئله بپردازند. با توجه به تجربه اندک رسانه‌ای درباره این موضوع، کارمان در سری اول بسیار دشوار بود. اما سعی داریم تا با برطرف ساختن نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت، کار بهتری را ارائه دهیم.

منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۸
    2 0
    بسيار برنامه عالي و ارزشمند بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس