تصاویر هوایی سیلاب

سخنگوی شرکت ملی گاز ایران با اشاره به آماده باش کامل نیروهای شرکت ملی گاز، گفت: گاز تمامی شهرها و روستاهای کشور که امکان گازرسانی به آن‌ها وجود دارد وصل شده است.

به گزارش مشرق، مجید بوجارزاده در خصوص آخرین شرایط گازرسانی به استان‌های سیل زده کشور گفت: گاز تمامی شهرها و روستاهای کشور که امکان گازرسانی به آن‌ها وجود دارد وصل شده است.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون قطعی یا اختلالی در شبکه سراسری و خطول لوله گزارش نشده، گفت: تنها در استان لرستان به دلیل جاری شدن سیل ۷ روستا تخریب و خالی از سکنه شده که به این روستاها نیز امکان گازرسانی وجود ندارد.
بیشتر بخوانید:
سخنگوی شرکت ملی گاز ایران در ادامه به گازرسانی به استان خوزستان اشاره و افزود: در این استان با وجود آبگرفتگی در تعدادی از ایستگاه‌ها، مشکلی در گازرسانی وجود ندارد که این شرایط در سایر استان‌ها با شرایط مشابه نیز گزارش شده است.
بوجارزاده تصریح کرد: تخریبی در تجهیزات گازرسانی در اثر سیل اخیر صورت نگرفته و تنها برخی خطوط به دلیل رانش زمین یا سایر شرایط محیطی به صورت موقت آسیب‌هایی را دیدند که این موضوع با حضور به موقع همکاران شرکت ملی گاز بلافاصله برطرف و خللی در بحث گازرسانی ایجاد نشد.
وی اظهار کرد: همکاران شرکت ملی گاز به ویژه در استان‌های دارای تنش و سیلاب از ۲۷ اسفند ماه تاکنون در آماده باش کامل بوده و همچنان ادامه دارد.
سخنگوی شرکت ملی گاز ایران ضمن تشکر از هموطنان که با صبر و حوصله همکاری‌های لازم را داشته‌اند، بیان کرد: مشترکین گاز در تمام استان‌ها در صورت مشاهده هر گونه اختلالی در شبکه می‌توانند با شماره ۱۹۴ تماس گرفته و مشکل خود را مطرح کنند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس