کد خبر 948307
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۷
فیلم/ وعده آذری جهرمی برای تثبیت بازار تلفن همراه

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از فعال بودن همه شبکه‌های ارتباطی خوزستان به رغم جاری بودن سیلاب در این استان خبر داد.

به گزارش مشرق، محمد جواد آذری جهرمی عصر امروز در حاشیه بازید از سد کرخه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در روزهای اخیر به صورت مرتب با استاندار و برخی مدیران مدیریت بحران خوزستان به واسطه زیرساخت‌های ارتباطی که نقش مهمی در عبور از مرحله بحران دارند در ارتباط بودیم.

وی افزود: خوشبختانه با هماهنگی و همکاری خوبی که بین مجموعه‌های مردمی، وزارت نیرو و مدیریت بحران در خوزستان شکل گرفت، سیلابی که از مناطق بالادستی به سمت خوزستان حرکت کرد به خوبی مدیریت شد و تبعات آن که می‌توانست بسیار مخرب باشد، کاهش یافت.

بیشتر بخوانید:

آقای آذری جهرمی از وضعیت راهها و آب پلدختر چه خبر؟!

آذری جهرمی از برقراری اینترنت در پلدختر خبر داد

کفش۸۰۰ هزارتومانی وزیر جوان +تصاویر

همه وعده‌های ارتباطی جهرمی برای ۹۸

آذری جهرمی تأکید کرد: به منظور حفظ جان مردم، حجم بسیار زیادی از آب و سیلاب جاری در سدهای خوزستان ذخیره شد تا مناطق بیشتری زیر آب نرفت. تالاب‌های خوزستان هم با وجود این سیلاب‌ها زنده شده اند و به نظر می‌رسد مشکلاتی مثل ریزگردها که مردم خوزستان را در چند سال اخیر به شدت آزار داده بود، کاهش چشمگیر می‌یابند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به تمهیداتی که به منظور حفاظت از زیرساخت‌های ارتباطی در استان صورت گرفته است، بیان کرد: یکی از نگرانی‌های ما در سیل خوزستان به زیر آب رفتن سایت ارتباطی شهر بستان بود که یک سایت پشتیبان برای آن در نظر گرفتیم و در صورت بروز مشکل سایت پشتیانی به‌سرعت وارد عمل می‌شد و امکان بازیابی سایت بستان را فراهم می‌کرد.

آذری جهرمی ادامه داد: همه شبکه‌های ارتباطی استان خوزستان در حال کار هستند و ظرفیت‌های مازاد نیز در نظر گرفته شده است. همچنین سایت‌های ارتباطی سیار و اضطراری به استان خوزستان منتقل شده است تا شاهد مشکلی در بحث ارتباطات در خوزستان نباشیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۴:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
    3 0
    جالبه وزیر ارتباطات ! از کنترل سیل می گوید شما به کار مربوط بخودت برسی سنگین تری اکثر چیزها در دولت بنفش غیر عقلانی و عوام فریبانه است
  • IR ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
    2 0
    هيچ غلطي نتونستيد بكنيد.سيل خودش فروكش كرد
  • IR ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
    2 0
    موبایلهایی که قرار بود با ارز 4000 بفرستی تو بازار چیشد؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس