سردار پاکپور نمایه

پلدختر- فرمانده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه خارج کردن گل‌ولای از خانه‌ها تجهیزات مخصوص می‌خواهد، از تلاش برای امدادرسانی زمینی خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار محمد پاکپور پس از بازدید از مناطق سیل زده پلدختر و معمولان با بیان اینکه حضور نیروهای امدادی سپاه در لرستان تا زمان لازم ادامه دارد، گفت: تلفن، آب، برق در مناطق سیل زده لرستان قطع است و حل این مشکلات باید در اولویت قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید:

وی با بیان اینکه ارسال اقلام ضروری با بالگرد، امداد رسانی را کند می‌کند، تصریح کرد: سعی می‌کنیم اقلام مورد نیاز را به صورت زمینی هم به این مناطق انتقال دهیم.

فرمانده نیروی زمینی سپاه با اشاره به اینکه گل و لایی که وارد منازل مردم شده است، افزود: خارج کردن این گل و لای به تجهیزات مخصوص نیاز دارد تا مردم را شرایط عادی بازگردند.

سردار پاکپور در پایان از انتقال و استقرار یک بیمارستان صحرایی فوق تخصصی در منطقه خبر داد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۴
    1 1
    دم سپاه گرم
  • رضا IR ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۴
    1 0
    درود برشرف تمام نیروهای مسلح از جمله سپاه پاسداران که همیشه افتخار آفرین بوده. کوربشه چشمی که نتوان دید وکر بشه گوشی که نتوان شنید ولال بشه زبانی که برعقد گشاید
  • AE ۲۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۴
    1 0
    درود خدا بر سپاه پاسداران.
  • IR ۰۴:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۵
    0 1
    دروغ میگی مشرق....‌از ملت شرم کن...مردم بخش پاپی لرستان در بی خبری کامل ..هیچ مسول و نیرویی اصلا نمیداند بخش پاپی لرستان کجاست بیش از صد روستا در محاصره کامل سیل هستند .راههای مواصلاتی قطع شده اب برق تلفن قطع هست .مردم از گرسنگی دارن تلف میشن .وهزاران مشکل دیگه هیچ مسول دولتی به این منطقه پاپی کوهستانی نرفته ...‌‌‌‌‌هیچ کمکی نشده .....خدایا بذاد مردم بخش پاپی لرستان دهستان کشوری برسه ...‌بیش از۱۰۰روستا هیچ علائم حیاتی ندارند ..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس