کد خبر 947900
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۸
دست نشان

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: بازی با ذوب آهن جالب خواهد شد و ای کاش این تیم در کورس قهرمانی قرار داشت.

به گزارش مشرق، نادر دست‌نشان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن با تبریک سال نو، عید مبعث و تسلیت بابت حادثه دیدگان سیل در کشور و درگذشت جمشید مشایخی گفت: طبیعتاً بازی بسیار جالبی خواهد بود. به این دلیل که ذوب‌آهن همیشه تیمی بوده که سبک فوتبالی خاصی دارد. اکنون هم به شرایط ایده‌آل خود برگشته و در لیگ و لیگ قهرمانان آسیا شرایط خوبی پیدا کرده و اعتماد به نفس از دست رفته‌اش را به دست آورده است. این مسئله کار ما را سخت می‌کند و تیمی است که برای قهرمانی نمی‌جنگد، اما برای ثبات خودش نیاز دارد پیروز میدان باشد.

بیشتر بخوانید:

منصوریان: سپیدرود سخت می‌بازد

وی افزود: آرامش ذوب‌آهنی‌ها کار را برای ما سخت می‌کند. کاش آنها در شرایط قهرمانی بودند تا کمی استرس داشتند، اما اکنون تیم ما استرس دارد و برای ثبات خودمان در لیگ مجبور هستیم نمایشی داشته باشیم که با امتیاز از زمین بیرون بیاییم. چه برد و چه تساوی در این بازی به درد ما می‌خورد. درباره شرایط تیم‌مان هم باید بگویم بازیکنان تلاش کردند پس از سه هفته حضور ما در این تیم شرایط ایده‌آلی داشته باشند و در خدمت کادرفنی باشند. امیدوارم بازی فردا هم یک مسابقه بسیار قشنگ و تماشاگرپسند باشد.

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود در خصوص تغییراتی که در این تیم به وجود آمد و علیرضا نورمحمدی و رومان از این تیم کنار گذاشته شدند و گویا آنها به دنبال مهاجم خارجی هستند، گفت: نورمحمدی که پس از بازی با صنعت نفت آبادان دیر به ما اضافه شده بود و پس از بازی با پرسپولیس هم دیگر در تمرینات شرکت نکرد. ما به دنبال بازیکنانی بودیم که در خدمت تیم باشند و متأسفانه پیش از این اتفاق هم حامد محمودی و پیام صادقیان را از دست داده بودیم. مجدداً پیش از بازی با پرسپولیس ابراهیمی را از دست دادیم و کار ما واقعاً سخت شد و با کمبود بازیکنان مواجه شدیم. رومان هم بازیکن با استعدادی است، اما باشگاه هم نظر داشت بازیکنانی جوان که آینده دار هستند بتوانند بازی کنند و وقتی دیدیم او جایی در لیست ما نخواهد داشت، تصمیم گرفتیم برای کنترل هزینه‌های باشگاه، او را کنار بگذاریم. ما اکنون هم بازیکنان جوانی در تیم داریم و به طور مثال دفاع راست ما، دفاع سوم تیم بود که بنا به تصمیم باشگاه از او استفاده کردیم. شرایط نبود تا از رومان در لیست ۱۸ نفره خودمان بهره ببریم. درباره مهاجم خارجی هم باید بگویم ما به دنبال بازیکنی هستیم که کیفیت لازم را داشته باشد و پیش از او هم بازیکنانی به ما معرفی شدند که شاید در گذشته هم عملکرد خوبی داشتند، اما شرایط و آمادگی لازم را برای حضور در تیم ما نداشتند. اکنون هم منتظر هستیم اگر بازیکن خوب خارجی باشد، جذب خواهیم کرد.

دست نشان در خصوص اینکه رقابت سختی با استقلال خوزستان برای ماندن در لیگ دارند و فاصله‌شان با تیم‌های بالایی بیشتر شده و آیا در این شرایط قول ماندن در لیگ برتر را می‌دهد یا نه، اظهار داشت: قول نمی‌دهم. قول یعنی باید برای حرف‌تان سند داشته باشید و در فوتبال هم سندی وجود ندارد. من نمی‌توانم قول بدهم یا مثل اکبر میثاقیان بگویم خودم را از برج میلاد پرتاب می‌کنم. با این حال امید داریم و امید من به این تیم و بازیکنان است که از وقتی به تیم آمدیم نگرش و تمرینات آنها بهتر شده است. حتی کیفیت آنها بازی به بازی بهتر شده و شرایط‌مان رفته رفته بهتر از قبل می‌شود. همین که به پرسپولیس می‌بازیم و تماشاگران ما را تشویق می‌کنند، یعنی رضایت دارند و عملکرد تیم را قبول داشتند. با احترام به ذوب‌آهن در بازی فردا هم به دنبال پیروزی هستیم و همانطور که پیش از این هم گفته‌ام، همانطور که ما در رشت به نفت مسجدسلیمان باختیم، می‌توانیم به مسجدسلیمان برویم و این تیم را شکست بدهیم تا فاصله‌مان را در جدول کمتر کنیم. ما امید داریم و تا پایان تلاش خواهیم کرد.

وی در واکنش به سؤال خبرنگاری درباره چک‌هایی که علی کریمی برای تیم سپیدرود داده و همچنین معرفی استعدادهایی چون سعید بلبلی که اکنون تبدیل به ستاره تیم سپیدرود شده است، گفت: اطلاعات شما از تیم سپیدرود زیاد است و این باعث خوشحالی ماست، اما راجع‌به مسائل اداری و چک‌هایی که می‌گویید، ارتباط خوبی بین آقای بیات، مالک جدید تیم و آقای کریمی وجود دارد و با یکدیگر هماهنگ هستند. با این حال درباره تیم خودمان و استعدادهای تیم نیز باید بگویم پنج بازیکن تیم امید همراه ما هستند. برخی بازیکنان بومی رشت هستند و فردا هم خواهید دید این جوان‌ها چطور می‌توانند آینده تیم ما و فوتبال ایران باشند. مربیگری و فلسفه آن یکسری شرایط خاص دارد و من تلاش خواهم کرد تا جایی که می‌توانم این بازیکنان را به فوتبال ایران معرفی کنم. همانطور که بلبلی و ربیع‌زاده در هفته‌های قبل معرفی شدند، در بازی فردا و بازی‌های دیگری هم نفرات دیگری را معرفی خواهیم کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس