عکس/ دیدار مسئولان و سفرای کشورهای اسلامی با رهبرانقلاب - کراپ‌شده

رئیس جمهور در دیدار مسوولان نظام، سفرای کشورهای اسلامی و اقشار مختلف مردم با رهبر معظم انقلاب به مناسبت عید سعید مبعث، تصریح کرد: بعثت پیامبرعظیم الشان اسلام(ص)، رستاخیز تاریخ و انسان بود.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رئیس جمهور، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان صبح امروز (چهارشنبه) در دیدار مسئولان نظام، سفرای کشورهای اسلامی و جمعی از قشرها مختلف مردم با رهبر معظم انقلاب اسلامی، اظهار داشت: با بعثت پیامبر (ص)، توحش حاکم بر جهان آن روز جای خود را به تمدنی عظیم داد و علم، اخلاق، وفای به عهد، برادری، حکمت، عدالت و رحمت؛ جایگزین خشونت، جنگ، خونریزی و کینه شد.

ویبا بیان اینکه بعثت پیامبر آنچنان اقوام مدینه را به مکه، و مکه را به مدینه و طایف نزدیک کرد که امتی واحده تشکیل شد، افزود: پیامبر (ص) توانست امتی عظیم و توانمندی بزرگی را برای انسان‌ها به ارمغان آورد و وظیفه بزرگ امروز همه ما دعوت به راه خدا، صراط مستقیم و مسیر حق است نه اینکه به مسیر حزب، جناح و قبیله خود دعوت کنیم.

بیشتر بخوانید:

ویرانی‌ها و تخریب خانه‌ها و مزارع باید جبران شود و خواهد شد/مسئولان با پشتیبانی مردم بار سنگین سیل را از دوش ملت بردارند/ انقلاب و نظام اسلامی تداوم بعثت پیامبر اعظم(ص)

روحانی اظهار داشت: راهی که پیامبر برای دعوت مردم برگزید مسیر حکمت، خردورزی، استدلال و منطق بود و هرگز با زور و تحکم مردم را به سمت دین خدا دعوت نمی‌کرد.

رئیس جمهور ادامه داد: پیامبر اسلام (ص) مردم را در کمال آزادی و آگاهی دعوت می‌کرد و اینگونه مؤمنین آماده ایستادگی و فداکاری در راهی بودند که خودشان برگزیده بودند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • RO ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۴
    5 0
    ايشون چطور تو مراسم جشن و اينجور چيزا حاضر ميشن ولي جلسات كارهاي مهم تشريف نمي يارن؟ ما يه مجلس بگيريم ميتونيم از ايشون دعوت كنيم به عنوان سخنران مجلس تشريف بيارن؟ وقت هم كه احتمالا زياد دارن. سعي ميكنيم مجلسمون هم "كاري و فشرده" باشه! سخنراني ايشون شنيديم خيلي خوبه!
    • IR ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۴
      3 0
      داداش دیروز نتونست تخم کبوتر گیربیاره تا لکنت زبانش بازبشه چونکه بابت خیلی چیزا باید جواب میداد؟.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس