کد خبر 947651
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۰
جو بایدن

پس از آنکه یک نامزد سابق حزب دموکرات «جو بایدن» را به رفتار دور از شأن متهم کرد، یک زن دیگر هم مدعی شده است که معاون رئیس‌جمهور سابق آمریکا رفتاری ناشایست با او داشته است.

به گزارش مشرق، «جو بایدن» معاون رئیس‌جمهور سابق آمریکا که از حالا یکی از بخت‌های اصلی نامزدی حزب دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۲۰ به شمار می‌آید، این هفته با دو ادعای سوءرفتار با زنان روبرو شده است.

«ایمی لپوس» دستیار سابق «جیم هیمس» عضو مجلس نمایندگان آمریکا روز دوشنبه مدعی شده است که در سال ۲۰۰۹ در جریان یک مراسم جمع‌آوری کمک‌های مالی برای حزب دموکرات، بایدن او را به نحو نامناسبی لمس کرده است.

بیشتر بخوانید:

فساد اخلاقی ترامپ و رسوایی‎های آن

به نوشته پایگاه خبری «هیل»، لپوس در مورد اینکه چرا تاکنون در این مورد شکایتی نکرده، گفته است: «من هرگز شکایت نکردم. صادقانه بگویم، چون او معاون رئیس‌جمهور بود و من کسی نبودم.»

وی همچنین گفته اقدام بایدن خلاف حد و مرز شأن و احترام بوده و معاون وقت رئیس‌جمهور آمریکا نباید چنین رفتاری انجام می‌داده است.

سخنگوی بایدن فعلاً به این ادعای جدید پاسخی نداده است.

روز جمعه هم زنی دیگر به نام «لوسی فلورس» نماینده سابق مجلس نمایندگان «نوادا» با انتشار یادداشتی ادعا کرد که بایدن در سال ۲۰۱۴ در یک مراسم انتخاباتی او را به نحوی ناشایست و بیش از حد خودمانی لمس کرده است.

بایدن این ادعا را رد کرد و گفت تصور نمی‌کند که رفتاری که داشته دور از آداب بوده است.

این در حالی است که بایدن حتی در برابر دوربین‌ها بارها رفتارهای سؤال‌برانگیزی با زنان و دختران جوان داشته و همین امر بارها سوژه رسانه‌ها شده است. پر سر و صداترین مورد از این اقدامات، به رفتار عجیب او با همسر «اش کارتر» وزیر دفاع وقت آمریکا در سال ۲۰۱۵ بود که در رسانه‌ها بازتاب گسترده‌ای داشت.

هرچند بایدن هنوز در انتخابات ۲۰۲۰ رسماً نامزد نشده، اما اغلب کارشناسان حضور وی در انتخابات را تقریباً قطعی می‌دانند. آخرین نظرسنجی‌های انجام‌شده میان طرفداران حزب دموکرات نشان می‌دهد بایدن بالاتر از «برنی سندرز» در صدر محبوب‌ترین نامزدهای احتمالی انتخابات آتی آمریکا قرار دارد و اگر انتخابات امروز برگزار شود حتی می‌تواند «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور کنونی آمریکا را شکست دهد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۳
    0 1
    حالااگه با کتک شیر خواره رفتارناشایست می کرد کودک چطوره می تونست شاکی بشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس