کد خبر 947580
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۶
سیل نمایه

نماینده مردم دورود در مجلس با اشاره به ترکیدگی خط انتقال گاز دورود گفت: وضعیت شهر دورود بحرانی است و مدیریت بحران استان باید فکر اساسی برای وضعیت شهر دورود بکند.

به گزارش مشرق، مجید کیانپور اظهار داشت: بیش از ۳۸ روستا در شهرستان دورود ازجمله روستای سفیدکن، لبان سفلی، دهنو، ناصرالدین، پیرآباد، سیاه ول، سنگر و قلعه کامحمدرضا درگیر سیل شدید است و منازلشان دچار آب گرفتی شده است و همچنین ۲۰ روستا در محاصره سیل قرار دارد و برق ۲۴ روستا قطع شده است.

بیشتر بخوانید:

توزیع بسته‌های غذایی در اهواز

تصاویر هوایی از سیلاب در ماسور خرم‌آباد+عکس

وی افزود: تا حدی که توان داشتیم به مردم اعلام‌شده که منازل خود را ترک کنند؛ چند ساعتی است که سد مروک شروع به سرریز کرده و وضعیت شهر دورود بحرانی است.

نماینده مردم دورود در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: قسمت‌هایی که در کنار نوار ساحلی رودخانه قرار دارند و یک‌سوم شهر با مشکل اساسی مواجه خواهد شد، همچنین خیابان منوچهری، خیابان ساحلی و انتهای خیابان سرچشمه در معرض آب‌گرفتگی شدید قرار دارند.

وی بیان کرد: رودخانه این شهر طغیان کرده و گنجایش دبی آب جدید ندارد و تصور می‌شود ساعاتی دیگر وارد بحران جدید شویم؛ مدیریت بحران فکر اساسی برای وضعیت شهر دورود بکند و نیروی جدید برای کمک به مردم اعزام کند.

‌کیانپور تصریح کرد: به مردم ساکن در حاشیه ساحلی رودخانه‌ها از قبل اعلام‌شده که حتماً منازل خود را تخلیه کنند، به مردم توصیه می‌شود برای بازدید سیلاب در کنار ساحل رودخانه حضور نیابند؛ از معاون اول رئیس‌جمهور انتظار داریم به شهرستان دورود کمک ویژه‌ای داشته باشد.

وی گفت: خط انتقال گاز در شهر دورود به خاطر ترکیدگی با مشکل مواجه شده است، در حال حاضر عوامل امدادی مشغول قطع لوله گاز هستند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس