کد خبر 947561
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۴
ترافیک نمایه

جانشین پلیس راهور فرماندهی انتظامی گیلان گفت‌: در حال حاضر ترافیک در محورهای خروجی گیلان به ویژه در محدوده رودبار سنگر و کوچصفهان بسیار سنگین است.

به گزارش مشرق، سرهنگ امیر طالبی از ورود بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار دستگاه خودرو در تعطیلات نوروز امسال به استان گیلان خبر داد و اظهار داشت‌: در حال حاضر ترافیک در محورهای خروجی گیلان به ویژه در محدوده رودبار، سنگر و کوچصفهان بسیار سنگین است.

جانشین پلیس راهور فرماندهی انتظامی گیلان ترافیک محدوده داخل شهر رشت را آرام و بدون هیچ مشکل خاصی در تردد اعلام کرد و ابراز داشت: برخلاف مرکز گیلان هم‌اکنون تردد در هسته مرکزی شهرهایی نظیر لاهیجان، آستارا و لنگرود به علت ورود زیاد مسافران نوروزی بسیار سنگین است.

بیشتر بخوانید:

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور

طالبی در تشریح وضعیت تردد و ترافیک محورها و معابر درون شهری گیلان واقع در شرق استان نیز عنوان کرد: به علت بالا بودن هزینه اجاره ویلا در استان مازندران بسیاری از مسافران نوروزی جهت اقامت به سمت شرق گیلان و شهرهایی نظیر رودسر چابکسر کلاچای و رحیم‌آباد رو آورده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه به علت هجوم مسافران نوروزی به مناطق و شهرهای شرقی گیلان وضعیت ترافیک در این جاده‌ها بسیار سنگین شده است تصریح کرد: نیروهای پلیس راهور به همراه دیگر عوامل حضوری فعال و مستمر در مناطق مختلف و معابر درون شهری گیلان دارند تا گره ترافیکی خاصی ایجاد نشود.

جانشین پلیس راهور فرماندهی انتظامی گیلان عدم استفاده از تلفن همراه توسط رانندگان حین رانندگی را مورد اشاره قرار داد و بیان داشت: عدم توجه به جلو و عدم تمرکز کافی در زمان رانندگی از مشکلات خطرآفرینی است که به سبب استفاده از تلفن همراه برای رانندگان ایجاد می‌شود.

طالبی با تأکید بر وضعیت جوی استان گیلان و ناپایداری‌های ایجاد شده در روزهای اخیر اظهار داشت: به علت بارش باران سطح معابر بسیار لغزنده شده‌اند بنابراین از رانندگان به ویژه مسافران نوروزی انتظار داریم با سرعت مطمئنه رانندگی کرده و از عجله و شتاب جداً خودداری کنند.

وی تنظیم دمای داخل اتومبیل و یا استفاده از یک دستمال خشک برای پاک کردن کردن بخار روی شیشه خودرو توسط رانندگان را لازم و ضروری خواند و افزود: امیدواریم عموم مردم و مسافران نوروزی با رعایت بیشتر قوانین و مقررات و با عمل به توصیه‌های پلیس سفری ایمن و بدون حادثه داشته باشند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس