کد خبر 947560
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۱

به گزارش مشرق، بعد از پایان نیمه اول دربی و بعد از اینکه فرشید اسماعیلی پنالتی را خراب کرد حواشی به وجود آمده که بین او با ایسما و آیاندا پاتوسی درگیری ایجاد شده است موضوعی که البته باعث شد هر سه بازیکن از سوی باشگاه با جریمه نقدی روبرو شوند.

اما از طرف دیگر بعد از بازی استقلال برابر پرسپولیس شایعه شد که مهدی رحمتی اجازه نداده که آیاندا پاتوسی ضربه پنالتی را بزند و خواسته که زننده این ضربه فرشید اسماعیلی باشد، موضوعی که باعث شد کاپیتان استقلال در طول ۴۸ ساعت گذشته حواشی زیاد و عجیبی را تحمل کند.

بیشتر بخوانید:

واکنش خطیر به صحبت‌های مدیربرنامه پاتوسی

با این حال ایسما با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود به حواشی که در این باره به وجود آمده پایان داد. ایسما عکس خودش، آیاندا پاتوسی، فرشید اسماعیلی و مهدی رحمتی را استوری کرد و نوشت: با هم می‌بازیم با هم می بریم. در اتفاق‌های بد است که روح تیمی بزرگ می‌شود. ما با هم هستیم و مطمئناً با قدرت بر می‌گردیم.

استوری ایسما قبل از هر چیزی نشان می‌دهد که بعد از ۴۸ ساعت پرفشار و پر تنش آبی‌ها توانسته اند به آرامش برسند و حالا وینفرد شفر باید تیم اش را برای بازگشت به جدول آماده پیروزی برابر سایپا در هفته بیست و چهارم لیگ برتر کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۲
    9 7
    این کارها فیلم است استقلال رفت توبحران
  • CA ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۳
    4 0
    پس منشا کو؟! در این تیم بزرگ!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس