کد خبر 947509
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳
تراکتورسازی

تراکتورسازی در صورتی که همه بازی‌های خود را با برد پشت سر بگذارد و شکستی نداشته باشد، عنوان قهرمانی را مال خود می‌کند.

به گزارش مشرق، سرخپوشان فوتبال آذربایجان در هفته بیست و سوم لیگ برتر مقابل استقلال خوزستان به برتری پرگل ۳ بر صفر رسیدند و جایگاه خود در رده دوم جدول را تثبیت کردند. این برد در مسیر قهرمانی به تراکتورسازی کمک شایانی خواهد کرد. سرخپوشان تبریزی حالا شانس خیلی خوبی برای کسب اولین جام قهرمانی در تاریخ لیگ برتر دارند و برای این منظور باید در ۷ بازی آینده نیز تمام تلاششان را انجام دهند.

بیشتر بخوانید:

تراکتورسازی به رکورد سپاهان رسید

تراکتورسازی در نیم فصل دوم لیگ برتر نتایج فوق العاده ای کسب کرده است، شاگردان جورج لیکنز در ۸ مسابقه گذشته خود ۷ بار دروازه شان را بسته نگه داشتند و ۶ برد و دو تساوی کسب کردند. اتفاقی که ۲۰ امتیاز به اندوخته نیم فصل اولشان اضافه کرده و آنها را به رده دوم جدول رده بندی رسانده است.

نکته قابل توجه درباره تراکتورسازی این است که این تیم برای کسب جام قهرمانی همه چیز در دست خودش است؛ سرخپوشان آذربایجانی در صورتی که بتوانند هر ۷ بازی آینده خود را با برد پشت سر بگذارند، جام قهرمانی را به آغوش می کشند.

آنها اکنون ۴۶ امتیازی هستند و دو امتیاز کمتر از پرسپولیس صدرنشین دارند. از آنجایی که در آینده یک بازی رودررو نیز میان تراکتور و پرسپولیس در تبریز برگزار می‌شود، در صورتی که سرخهای تبریزی همه بازی‌های خود را پیروز شوند، آنوقت بدون هیچ اما و اگری جام می‌گیرند و به اولین قهرمانی تاریخ خود می رسند.

تراکتور که در نیم فصل دوم در تبریز استقلال، سپاهان و پدیده مشهد را شکست داد، شانس خوبی دارد تا بتواند پرسپولیس را هم زمین گیر کند و به همین خاطر همه چیز برای قهرمانی آنها مهیا است.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مجتبی IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۲
    6 20
    دست هایی پشت پرده هست که تراکتور قهرمان کنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس