کد خبر 947274
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۶
سامان قدوس

سامان قدوس، مهاجم ایرانی دوری یک ماهه از ترکیب تیم آمیا را کسل‌کننده دانست.

به گزارش مشرق، به نقل از سایت Fotbollskanalen سوئد، سامان قدوس درباره شروع خوب خود با تیم آمیان در لوشامپیونه فرانسه پس از ترک تیم اوسترشوندس سوئد گفت: خیل زود ۲، ۳ گل زدم و پاس گل هم دادم. البته که می‌خواستم شروع خوبی داشته باشم. بنابراین واقعاً شروع خوبی در تیم جدیدم داشتم. این یک اتفاق خوب بود.

مهاجم ایرانی درباره میزان رضایت خود از انتخاب تیم آمیای فرانسه اظهار داشت: پرسش‌های زیادی از خودم دارم و خیلی از خودم راضی نیستم. البته از انتخابم خیلی خوشحالم و به دستاوردهایم افتخار می‌کنم. به طور مطلق از خودم راضی نیستم.

سامان قدوس درباره حضور امیل کرافت، ملی‌پوش سوئدی در تیم آمیا گفت: تقریباً هر روز را با هم سپری می‌کنیم و خیلی خوب است که او نیز در آمیا حضور دارد. امیل کرافت انسان بسیار خوبی است و بازیکن خوبی هم محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بازتاب بدشانسی لژیونر ایرانی در فرانسه

 

وی درباره عمل جراحی پنجشنبه گذشته و دوری یک ماهه از ترکیب تیم آمیای فرانسه خاطرنشان کرد: همیشه مصدومیت و دور ماندن از این آن هم با چنین چیزی (عمل جراحی شکمی) سخت است. شب پیش از جراحی تمرین کردم و زمانی که صبح بیدار شدم احساس درد از ناحیه روده داشتم. البته خیلی عجیب و ناراحت‌کننده است که پس از احساس خوب صبحگاهی تا چند ساعت دیگر باید تحت عمل جراحی قرار می‌گرفتم. فکر می‌کنم الان همه چیز خوب است و پزشکان هم گفتند مشکل خاصی نیست. از دست دادن بازی‌های آمیا وقتی همراه تیم هستم کسل‌کننده است. شرایط کمی خطرناکی در جدول رده‌بندی داریم و می‌خواستم به تیمم کمک کنم. پس از بازگشت از جام ملت‌های آسیا به فرم خوبی رسیده بودم و بدین‌خاطر شرایط جدید برای من کسل‌کننده است.

سامان قدوس درباره عدم استراحت کافی پس از ترک اوسترشوندس با پیوستن به تیم آمیا فرانسه جهت حضور مداوم در بازی‌های ملی و باشگاهی گفت: این سخت بود و بدنم ضربه خورد. شاید همین مساله هم باعث مشکل روده‌ای شد. زمانی که همه برای استراحت رفته بودند من در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ شرکت کردم. بنابراین راه طولانی را رفتم. این فوتبال است و عاشقش هستم. بدین‌خاطر گله‌ای نمی‌کنم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس