کد خبر 947270
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۸
عکس/ نیمه دوم پرسپولیس و استقلال

یک کارشناس فوتبال می‌گوید استقلال برای گل زدن به پرسپولیس برنامه نداشت.

به گزارش مشرق، اسماعیل هلالی بعد از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل استقلال و افزایش فاصله دو تیم در صدر جدول، گفت: با توجه به اهمیت بازی، پرسپولیس برنامه متفاوتی داشت. آن‌ها کمتر نفوذ کردند ولی به گل رسیدند. به نظرم پنالتی استقلال هم مشکوک بود چرا برخورد بعد از جدا شدن توپ از پای بازیکن استقلال صورت گرفت.

وی تاکید کرد: از دست رفتن پنالتی، روحیه بازیکنان استقلال را تخلیه کرد. در نیمه دوم استقلال هیچ موقعیتی نداشت و پرسپولیس به خوبی بازی را مدیریت کرد.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره عملکرد خط دفاعی پرسپولیس و برنامه این تیم، اظهار کرد: پرسپولیس در نیمه دوم یکی، دو موقعیت داشت ولی گل نزد و در نهایت پرسپولیس به هدفش رسید و سه امتیاز بازی را به دست آورد تا بتواند در هفته‌های بعد به هدفش و قهرمانی دست یابد.

بیشتر بخوانید:

چرا بیرانوند کارت زرد گرفت!؟ +عکس

 

هلالی با انتقاد از کیفیت این دیدار، خاطرنشان کرد: این دیدار بهتر از نیم فصل نخست بود ولی جالب و جذاب نبود. به نظرم در بُعد دفاعی پرسپولیس پیشرفت‌هایی نسبت به سال گذشته داشت ولی در بعد حمله و کار تیمی هر دو تیم ضعف دارند و این ضعف را باید جبران کنند.

این کارشناس فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس در کارهای دفاعی خوب بود یا استقلال توان حملات خوب را نداشت، تاکید کرد: در اینکه پرسپولیس خوب دفاع کرد، شکی وجود ندارد ولی استقلال بی‌برنامه بود و نمی‌دانست چطور گل بزند. این تیم برنامه مشخصی در خط حمله نداشت.

وی با اشاره به تعویض‌های شفر در نیمه دوم، یادآور شد: آن‌ها در تعویض هم خوب نبودند. داریوش شجاعیان نمی‌دانست چه کار کند. به او نگفتند که بیشتر صاحب توپ شود و پاس گل بدهد. استقلال هیچ شوتی نداشت. تنها موقعیت استقلال از ضربه سر هم وقتی بود که شجاعیان به سمت راست رفت. مدافعین راست و چپ استقلال برای ارسال کرنر به حوالی محوطه جریمه هم نیامدند.

هلالی درباره شانس قهرمانی پرسپولیس نیز گفت: درصد قهرمانی پرسپولیس بیشتر شد ولی مشخص نیست کدام تیم قهرمان می‌شود. این برد از نظر روحی پرسپولیس را در وضعیت مساعدی قرار می‌دهد. استقلالی‌ها باید به بازی‌ها برگردند و بیشتر از جان مایه بگذارند و جز مدعیان شوند. این سه امتیاز روحیه پرسپولیس را بالا برد. به نظرم تراکتورسازی و سپاهان بهتر از این عمل خواهند کرد.

او در پایان افزود: شاهد این خواهیم بود که لیگ برتر با جذابیت بیشتر در هفته‌های آتی دنبال می‌شود.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس